Op zich heb ik wel begrip voor een langere levertijd tijdens de sale, maar daarbuiten vind ik het erg bizar dat het 5 werkdagen moet duren. Ook schrik ik echt van hun Facebook page. Zo veel klachten! En er wordt vaak niet eens op gereageerd. Voor een groot bedrijf als H&M vind ik dat erg kwalijk. Afgelopen week heb ik mijn bestelling compleet teruggestuurd, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik mijn geldterug krijg..
Ik bestel nooit meer wat bij h&m. C&A en Zara leveren binnen 3 dagen meestal. Terwijl c&a uit Duitsland komt. Zara duurt wat langer maar dat komt uit Spanje. Ik bestel veel bij bol.com, coolblue, wehkamp etc. Dan heb je het de volgende dag in huis als je voor 23:00 besteld. Dus ja dan vind ik een week of langer echt schandalig lang ja.
Drie artikelen, twee shirts en één kussenhoes besteld in één order. Nu heb ik afgelopen week de kussenhoes gekregen, maar de beide shirts nog niet.. Zie ik net bij mijn HM dat de gehele bestelling al op geleverd staat. Ik ben benieuwd hoe dat nu verder gaat..
Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan de H&M. Er klopt geen biet meer van het verzendproces en ik heb steeds (bestel vrij vaak) een van de volgende twee scenario's: 1. Pakket wordt op magische wijze opeens bezorgd. Wanneer ik in de app kijk staat er "wordt verwerkt". 1-3 dagen (na ontvangst dus!) later krijg ik opeens alsnog een mail dat het pakket verzonden is. Huh??? 2. Ik krijg een mail dat het pakket verzonden is, met hierin een niet bestaande/werkende track&trace code. (Werkt niet via de link, maar ook niet als ik de t&t zelf overtyp op de PostNL site) Zelfs als ik het pakket al ontvangen heb, zou ie nog altijd niet traceerbaar zijn. Bijzonder.... Op mijn laatste bestelling 2,5 week (!) moeten wachten. Vervolgens blijkt bijna de helft te missen. Uitverkocht. Tja, als ze zolang wachten met het pakket klaarmaken/verzenden begrijp ik dat wel, ja.