H&M rekening

Discussion in 'De lounge' started by Ellen291982, Jan 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja dat is idd wel een heel verschil in de schoenen (sorry even overheen gelezen). hoop ik dat het seizoen er ook nog voor is voor de schoenen (weet niet welke je hebt gekocht?)

maar idd als je wil dat ze het snel aanhebben is het wel jammer, en een maat te klein kan dan meestal ook niet omdat ze het dan heel kort aankunnen.

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Het zijn een soort van gympen, lijken wel een beetje op allstars, maar dan grijzig. Ze zijn ook absoluut niet bedoeld om op te lopen, want de zool is best hard. Ik wou ze alleen aandoen, zodat hij niet alleen sokken aanheeft. Met bijvoorbeeld naar buiten gaan of naar de kinderopvang.

Het zijn gewoon echte schuiten hahaha...

3. liebrando

liebrando Niet meer actief

Ojee heb ik ook gehad bij me kleine meis helaas ook gebleven tot 18 weken. Fijn voor je dat het nu weg is, nu lekker wegblijven!

Fijn om te horen dat alles goed gaat met de kleine. Lekker genieten meid!

:) vind het leuk dat je weer zwanger bent dus kom af en toe zeker even vragen hoe het gaat. Hoe gaat met je mooie meid?

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Hoe werkt dat met je bestelling als je met acceptgiro betaald?
    Dat heb ik nl gedaan. Maar ik heb van alles 2 maten besteld, dus de helft met terug.

Maar moet ik nu in 1e instantie wel het totale bedrag betalen?
    Of gewoon de helft.
    Want ik heb ( weet het even niet meer uit mijn hoofd) 10 stuks voor 45,=
    5 gaan er dus sws terug. Moet ik nu 22,50 over gaan maken?
    Of wel 45,-? En storten zij dan weer 22,50 bij mij op de rekening als ze het pakket ontvangen hebben?

Want dalijk zeggen ze dat ik maar 4 dingen terug gestuurd heb ipv 5.
    Dus dat ik dan te weinig betaald heb. Niemand kan dat controleren.
    Eigenlijk doe ik nooit via internet kopen. Beter gezegd dit is de 1e x ( jaja ik kom van een andere planeet :) )

5. Ellen291982

gewoon terugsturen wat je terug wil sturen. De bon bewaren dat je het terggestuurd hebt. Dan het bedrag overmaken dat je gehouden hebt inclusief de verzendkosten en 1 euro voor het terugsturen. (en even nakijken of je ook wat moet betalen omdat je met gewoon acceptgiro betaald).

6. Ellen291982

het gaat steeds beter met haar armpje. ze kan al dingen klemmen onder haar arm en haar armpje kan ze hoog optillen. ze pakt hem nu ook vaak vast om ons te aaien met die arm. Ze heeft een spalkje om haar arm in een betere positie te krijgen in de hoop dat haar vingers ook snel gaan bewegen en ze dan wat kan klemmen in haar hand.

En hoe is het bij jou?

Share This Page