Ik heb hem dus gekocht en mijn mannetje vandaag aangedaan. Gooi ik net de labels weg staat er op meisjesjas.... pfff Wat zouden jullie doen? Weghangen of verkopen of aan doen.
Ik vind het leuker voor een jongetje. Al is het voor een meisje ook niet heel gek. maar om je vraag te beantwoorden: een jongensjas
ik vindt het een jongensjas en als het hem leuk staat dan gewoon aan doen vindt je het niks verkopen en als je de labels nog hebt dan terug brengen
Gewoon aadoen als jij hem leuk vind. Ik vind het ook een jongens jas. Ik heb bij h&m ook wel eens een broekje gekocht voor mijn dochter. En op het bonnetje stond ook 'jongensbroek'. Ik vond er niks jongensachtig aan. Ze heeft het dus gewoon gedragen.
Ik vind hem unisex! Maarre wij hebben een klant die koopt expres dames jassen, omdat de bontkraagjes daarvan mooier zijn dusseh wat ik wil zeggen, als hij mooi en leuk staat wat maakt het uit of het een meisjes jas is, niemand die het weet!
Je ziet echt niet dat het een jas is voor meisjes, en komt nog bij dat ie ontzettend leuk is. Gewoon houden.