Misschien dat ik hier morgen in het dorp (oftewel Hoofddorp ) nog even ga kijken en dan laat ik het je wel weten of die daar nog is? In Leiden / Leiderdorp hebben ze 'm dus ook niet meer?? Leiden heeft toch een redelijk grote H&M of niet?? Meerdere geloof ik trouwens.
geen positie gedeelte!!!!! schandalig toch zitten er 3 discriminatie, dat zou ik heel fijn vinden als je dat zou willen doen... alvat super bedankt.
Morgen is het koopavond! Ik heb gekeken vanmiddag, of ze hebben ook geen positiegedeelte, of ik blijf het een rotwinkel vinden waar ik niets kan vinden . Sorry!! Maar hopelijk in Den Haag meer succes!!!
Je kunt op de site zien waar een mama afdeling is bij HM. Via de hoofdpagina, store locator. Dat bespaard je een teleurstelling, zodat je niet voor niet ergens naartoe gaat. Mogelijk kun je eerst bellen of ie op voorraad is? Succes weer.
In Haarlem hebben ze 'm ook niet....!! Wel nog 3 andere shirts gekocht, niet het paarse tuniekje, viel uiteindelijk tegen!
Die is idd ook heel leuk!! En voor maar 6 euries?? Ik krijg volgende week eindelijk het H&M rokje binnen. Heeft bijna een maand geduurd! En nu maar hopen dat hij past