Ik heb ook pas besteld en er stond levering begin december, 2 december had ik het in huis, een week na mijn bestelling.
ik heb laatst voor het eerste bestelt bij hm en alles is goed gegaan kon gewoon door de brievenbus dus dat was geen probleem. En als het niet goed is kan je het terugsturen of gewoon terugbrengen in de winkel! Super handig dus!
Stond bij mij ook. En 1 dec. had ik alles. En voordeel met winkel, vaak 10% korting acties op het gehele assortiment.
Kan je de kledingen ook in de winkel en in belgie vinden? Want ik heb een leuke jurk gezien en een blouse gezien en die wil ik kopen, maar ik wil het eerst passen! Groetjes Nazli
Ik vind de online shop ook super, een paar keer besteld en nooit lang hoeven wachten (alleen toen een truitje niet op voorraad was). Enne, nu wel even foto's plaatsen van je aanwinsten als je het binnenhebt he
Ik wil jullie mijn 'H&M soap' niet onthouden... Het begon allemaal met een mailtje waarin stond dat wanneer ik nú iets bestelde, ik 25% korting op het duurste artikel zou krijgen én ik kreeg een sweatshirt met capuchon kado. Ik bestelde vervolgens een jas, die normaal gesproken 49,95 kostte en nu dus nog maar 37,46. Dat was een prima jas, helemaal zoals ik 'm me had voorgesteld. Maar een week of twee later kreeg ik een brief waarin stond dat bij controle was gebleken dat de jassen van een bepaalde productiedatum géén capuchon hadden (die had ik niet eens gemist...), ik mocht de jas houden of terugsturen. Maar wat ik ook deed, ik kreeg een waardebon van 10,00. Vervolgens bestelde ik een tuniek in twee maten. Toen de bestelling kwam bleek de grootste tuniek geen tuniek te zijn, maar een broek... Dit gaf niet, want de kleinste maat pastte prima. De broek stuurde ik uiteraard terug en gisteren lag er wéér een brief van H&M in de bus: Omdat zij een fout hadden gemaakt bij de levering kreeg ik als pleister op de wonde een bon van 5,00! Leuke winkel... H&M !
ik heb bestelt bij H&M en nu staat er iets wat ik niet helemaal begrijp,mischien kunnen jullie me even helpen?dit is wat onder mijn bestelling staat: Wij leveren je hele bestelling, ook als het totaalbedrag de limiet overschrijdt waarvoor je op dit moment kunt kopen via Betaling ná levering. Wanneer je je pakket ophaalt betaal je alleen het bedrag wat boven je limiet uitkomt. H&M betaalt in dit geval de rembourskosten voor je. Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen. alvast bedankt!
De zwangerschapskleding vind je niet in alle h&m 's, maar wel die in de grotere steden!(bijvoorbeeld Wijnegem, enz...)
mounia dan heb je waarschijnlijk boven de 100 euro besteld , dan moet je een afhaalpunt kiezen, en moet je het bedrag dat boven de 100 euro komt daar contant betalen,bijv.als je voor 150 euro hebt besteld moet je 50 euro daar contnt betlen,dit doen ze alleen bij je eerste bestelling...je weet wel om te controleren of je wel gaat betalen of niet...en zodra je pakketje bij de afhaalpunt is bezorgd krijg je een sms zodat je je pakket binnen 10 dagen moet komen ophalen...hoop dat het duidelijk is...
dames nog enkele tips .... heb een paar codes zodat je korting krijgt bij je aankopen ...dus gebruik ze de codes voer je in het vakje eventuele kortingscodes en daarna je bestelling op doorgaan klikken... 1304 is voor 5 euro korting 7616 is voor 10 euro korting 7772 is voor 25% korting (geld niet voor afgeprijste artikelen) 2120 is korting op bezorgkosten was het volgens mij en de volgende artikelnummers voeg je zelf toe aan de catalogus zijn gratis artikelen... (werkt bij ieder anders probeer ze maar allemaal) gratis vest/singlet : 188656 gratis pet : 282228 gratis tuniek:545657 gratis trui:204594 veel succes als je vragen hebt hoor ik het..
Ik heb ook wel eens besteld bij h&m, vooral babykleding. IK ben er heel erg tevreden over hoor! Heb alleen geen smsje ontvangen, we een mailtje waarin stond wanneer je het ongeveer kon verwachten... Liefs Kiss