Wij zijn 5 jaar getrouwd deze maand. Nu vroeg ik me af of dit echt gevierd word? Wat deed jij met dit jubileum?
Wij zijn in sept. 5 jaar getrouwd. We gaan uit eten bij de locatie waar we getrouwd zijn. Ik vraag de taartenmaker van onze bruiloft om een kleine variant bruidstaart.
Hm dat van ons was vrij memorabel... Waren op woensdag 5 jaar getrouwd en in het weekend aangekomen op een zonnig Grieks eiland. Geheel in Griekse stijl veel te laat gegeten voor ons kleutertje.. Wel een extra verplicht middagslaapje.. Want we aten voor Griekse begrippen misschien niet heel laat... Maar rond half 11 nog 20 minuten terug naar het hotel deed ze wel zingend elke avond. Maar.. Op onze trouwdag.. We wisten precies wat we zouden gaan eten en in welk restaurant. Ze hadden dar heerlijke complete maaltijden (à la chinese rijsttafel bijna maar dan natuurlijk wel op z'n Grieks) 4 gangen en diverse gerechten op grote schalen per gang. Eerder die week daar ook al heerlijk gegeten dus daar waren we het snel over eens. En precies die dag... Lag onze kleuter zo diep te slapen dat we dr echt niet wakker kregen. Fris zeewindje en regen bovendien. Dus het werd Griekse wijn met een half pak biscuitjes op het terrasje van ons appartement (want tja.. Binnen lag er iemand te slapen en weg kun je ook niet) met een fleecetrui aan omdat ik het zo koud had Nog geprobeerd vanuit het hotelrestaurant wat eten mee te krijgen naar de kamer. Was op zich geen probleem... Behalve dat ong alles wat we wilden wel op was. Op en top romantiek dus
Wij gaan met z'n 2en op jubileum data (of heet dat anders??) de huwelijksreis opnieuw doen. Ik voel niet de behoefte om dit met anderen te vieren. Weet alleen niet zeker of ik m'n kindjes wel of niet meeneem. Ik wil eigenlijk met z'n 2en, maar heb de kids nog nooit laten logeren zonder ons. (heb nog 2 jaar om er over na te denken)
Wij zijn de avond voor het 5 jarige jubileum met (schoon) ouders, broers , zussen(+ kids ) en de ceremonie meester + getuigen van toen uit eten geweest, zo'n 27 man en was erg gezellig! De volgende ochtend zijn manlief en ik naar Milaan gevlogen voor een 6 daagse stedentrip!
Wij zullen tegen die tijd denk ik gewoon uiteten gaan of er een mooie dag van maken maar dat duurt nog even want wij waren gisteren pas 2 maanden getrouwd!
ik wil onze bruidstaart opnieuw maken... of eigenlijk: Dit keer zélf namaken. Maar dat was een taart van 3 lagen, dus dan moeten er ook eigenlijk wel mensen komen om hem op te eten Maar het is begin september al....
Wij zijn samen naar Artis geweest en daarna thuis gegourmet met de kids. Het begon 's avonds net te regenen, anders hadden waren we op een terras uit eten geweest. Maar thuis gourmetten is eigenlijk minstens zo leuk nu met kinderen, en wel iets meer ontspannen. Was heel leuk!