heb nog nooit eerder online wat besteld en vraag me af hoe het zit. mijn bestelling zou volgens de website half okt. pas verzonden worden, maar nu kan ik sinds 29 sept. mijn bestelling niet meer wijzigen (wat ik nog graag wilde doen). hij staat onder geleverde artikelen/retouren, en bij transactie staat 'je bestelling is in behandeling'. het collonummer is nog niet traceerbaar bij tracktrace. iemand enig idee hoe lang het nog kan duren voordat het daadwerkelijk verzonden word? betekent dit dat ik het op korte termijn krijg, of kan het alsnog wel half okt. worden?
Je krijgt je bestelling ongeveer binnen nu en een week. Het is altijd moeilijk te zeggen bij H&M. Soms als je die melding krijgt duurt het een paar dagen soms nog een volle week. Groetjes Zora
krijg je ook nog een email oid als het daadwerkelijk verzonden is, of moet ik zelf dagelijks de site checken om te zien hoe het ermee staat?
Nee een email krijg je niet. Ik vind zelf het bestellen bij h&m een beetje vervelend. Heb het al heel vaak gedaan, maar ben er nu helemaal klaar mee. Duurt soms erg lang voor je dingen krijgt, en ik kreeg zomaar uit het niets een maandfactuur, en dat terwijl ik altijd betaal via acceptgiro. Als ik wat nodig heb, ga ik wel naar de winkel, hoef ik ook niet zo lang op me kleding te wachten.
consider, ik bestel ook alleen dat waarvan ze zeggen dat het op voorraad is (en zelfs dan moet je nog lang wachten helaas), ik wil niet tot half dec. ofzo hoeven wachten. ik heb nu uiteindelijk maar online besteld na heel wat H&Mbezoekjes (verschillende winkels ook nog) omdat ze steeds de juiste maat niet hebben of gewoon het hele produkt niet verkopen. maar ik vind het bestellen idd heel erg irritant, ook vervelend dat je niet in een winkel het mag ruilen. bij de hema webwinkel vind ik hjet ideaal, je kunt bestellen en gratis afhalen in de winkel ondanks het orderbedrag, of vanaf 45 euro oid het gratis thuis laten bezorgen. dat vind ik een stuk klantvriendelijker
In de winkel mag je het wel ruilen of retourneren! Tenminste, dat staat bij de voorwaarden op de site. Bij terugbrengen krijg je dan wel een tegoedbon, in plaats van je geld terug. Ik vind bestellen via de site wel makkelijk (makkelijker en overzichtelijker dan in de winkel), maar niet echt duidelijk wat betreft het verzenden. Laatst stond er al wel een pakketnummer, maar het was nog niet te traceren. En een paar (werk) dagen later werd het bezorgd.
snoopy, dat heb ik helaas nog nergens kunnen vinden. maar fijn dat het wél kan! dan ga ik het mooi naar de winkel terugbrengen, vind ik makkelijker
Als extra service kun je ook artikelen ruilen of terugbrengen in de winkel. In de winkel kun je een andere maat of kleur kiezen óf iets ruilen voor een ander artikel. Wil je artikelen niet ruilen maar gewoon retourneren, dan krijg je een Tegoedkaart. Deze Tegoedkaart is drie maanden geldig en kun je in elke H&M gebruiken. Neem wel de gehele factuur mee die je in je pakket hebt ontvangen als je een artikel in de winkel wilt retourneren. Bron: http://shop.hm.com/nl/?action=viewcusts ... ay=reclaim