Graag gedaan. Is het gelukt? Ik heb de code zelf nog niet gebruikt, hij zat in de babydoos van Felicitas (die krijg jij binnenkort ook, als je hem hebt aangevraagd ).
het geld voor alle kinder kleren, dus ook baby's de borden staan bij ook bij de baby kleren en mij vroegen ze nog specifiek toen ik 50% kortingsbon inleverde of ik niet de 20% wou
ja klopt ook op kindercollectie en C&A daar krijg je op de 2de artikel 50% korting op de hele colectie kinderen/baby's
Zo, heerlijk geshopt! Vroegen ze bij jullie ook of ze de prijs mochten afronden, en dat storten op giro 555? Ik was vandaag in Eindhoven en daar vroegen ze dat.
Vroegen ze afgelopen woensdag bij mij idd ook (Rotterdam) Vind het eigenlijk niet kunnen dat ze dat vragen. Ik voelde me bv aardig voor het blok gezet toen ik daar stond en voelde me niet prettig bij die vraag. Soort van alsof ik bijna gedwongen werd ofzo. Heb netjes nee gezegd, aangegeven dat als ik iets wil overmaken ik dat zelf wel doe.
Ik voelde me idd ook wel beetje voor het blok staan. Nu gaat het maar om een paar cent, hoor. Maar voelde ook een beetje zo van; 'wij geven jou korting, dus jij moet iets terug doen.'