Hoi allen, Ik weet sinds het Truus topic hoe dol jullie zijn op het goedkoop inslaan van wasmiddel (haha!), dus ik kan vast nog wel iemand blij maken met tien bonnen voor korting op Lenor en Ariel, bij de Albert Heijn? Het gaat om: - 4 bonnen 50% korting op Ariel Wasmiddel (met uitzondering Ariel Excel Gel) - 3 bonnen 50% korting op Lenor wasverzachter (740ml of 1,5 liter) - 3 bonnen 50% korting op Ariel Vlekverwijderaar. De bonnen zijn of in de winkel te besteden, of online. (code staat achterop de bon) En geldig van 19 september tot 2 oktober. Ik gebruik zelf geen Ariel of Lenor. En ik moet zeggen dat ik ook geen idee heb waarom deze bonnen mij toegestuurd zijn. Ik zal vast wel iets gratis aangevraagd hebben... Ik ben dolllll op gratis spullen, haha. Ik geef ze gratis weg, want ik heb ze immers ook gratis gekregen. Zeg er ook even bij welke bonnen je wilt hebben (en hoeveel), dan kan ik met de andere bonnen weer iemand anders blij maken. Liefst wel aan iemand die het echt, echt kan gebruiken. Misschien iemand die net te laat was voor de Truus actie, bijv? Wel zou ik het fijn vinden als de verzendkosten worden betaald. Voorheen deed ik dat niet, maar ik begin toch wel een beetje daarop leeg te lopen. Haha.
Zojuist drie bonnen apart gelegd voor een forum-er. Ik heb nu nog over: - 2 bonnen 50% korting op Ariel Wasmiddel (met uitzondering Ariel Excel Gel) - 2 bonnen 50% korting op Lenor wasverzachter (740ml of 1,5 liter) - 3 bonnen 50% korting op Ariel Vlekverwijderaar.
De twee Lenor bonnen zijn nu ook weg! Ik heb nu nog over: - 2 bonnen 50% korting op Ariel Wasmiddel (met uitzondering Ariel Excel Gel) - 3 bonnen 50% korting op Ariel Vlekverwijderaar.
De twee Ariel wasmiddel bonnen zijn ook weg! Ik heb nu alleen nog over: - 3 bonnen 50% korting op Ariel Vlekverwijderaar