De titel zegt het eigenlijk al.. Op internet probeer ik erachter te komen, maar vind het nogal vaag omschreven op de website! Daar komt nog bij dat ik wel een H&M heb gevonden waar ze positiekleding verkopen, maar die afdeling is echt minimaal en zag er een beetje slordig uit. Hebben jullie ervaring met een H&M (liefst omgeving Rotterdam) met ruime collectie positiemode? Nee, ik wil niet via internet bestellen..
H&M Hoogvliet, ik ben er één keer geweest en alles wat ik zocht hadden ze hangen. Ook in alle beschikbare maten. Nou was ik wel op een maandag en het was vrij rustig in de winkel, weet niet of dat invloed heeft gehad op de voorraad.
H&M Breda heeft ook best veel vind ik. In ieder geval overzichtelijk en ruimere keus dan de meeste H&M's....
Bedankt voor jullie reacties! Zoals ik al eerder aangaf, ga ik niks via internet bestellen. Ik pas het liever in de winkel.. Heb persoonlijk hele uiteenlopende ervaringen met het bestellen via de webshop. Zal eens in de koopgoot kijken! Verkopen ze eigenlijk ook leggings in de winkels? Vind hun leggings zo fijn, maar heb ze tot nu toe alleen via de webshop besteld.
Die positie mode van H&M moet je echt passen! Ik heb er een spijkerbroek van maat 42 past goed. En een katoenenbroek maat 46, past ook goed.
Vind de collectie positiekleding echt armzalig van h&m...misschien dat ik er nog is ga snuffelen als er sale is want de meeste dingen vond ik te duur ook..er hangt ook gewoon weinig..
Jaaa viel mij ook heel erg tegen! Maar ik ben vooral op zoek naar wat shorts voor op vakantie, leggings en misschien nog een leuk tuniekje. Maar dat laatste: ik heb er een hard hoofd in bij H&M Heb nu trouwens een spijkerbroek gekocht van Mamalicious en een witte broek van Love2Wait, maar zou nog wel een goedkopere spijkerbroek erbij willen hebben.. Dus ook daarvoor wilde ik even naar de H&M. Maten lopen zo verschrikkelijk uiteen, dat ik het liever gewoon even daar pas.
We hebben in Amersfoort wel 1 hoekje met wat positiekleding, de normale maten van H&M passen mij niet echt lekker dus gewoon naar de 'grote maten hoek' gegaan en dat zit allemaal prima, ook met buik!
Ja wij hebben hier ook 1 hoekje met positiemode, maar het ziet er echt niet uit. Kleding is donker/somber en waar de rest van de winkel er verzorgd bij staat/ligt/hangt, is dit echt superrommelig en onverzorgd. Voelde me bijna bezwaard om er naartoe te lopen..
maar moet teogeven dat het niet allemaal heel netjes erbij hong ofzo, maar goed, dat boeit mij weinig ik ben wel een rekkensneuper en is toch altijd graaien om je maat eruit te zoeken, maar heb er wel wat leuke basic tshirtjes, hemdjes en blousjes weg voor de zwangerschap, en mooie positiesweater, dus erg tevreden! qua broeken ben ik fan van de Miss Etam positiebroeken (hebben grotere maten haha) die bestel ik via Wehkamp, daar is gewoon het grootste assortiment
nou precies! hier in ons dorp precies hetzelfde...veel donkere kleding idd..helemaal niet zomers..ja love2wait is leuk heb ik ook broeken van maar is best prijzig...idd ik ben ook op zoek naar positie shorts...idd miss etam misschien?
Lol, das bij rotterdam Zuidplein idd ook het geval, of miss ben je daar wel geweest Maar koopgoot heeft wel meer hoor
H en m nijmegen!! Super veel keuze!! Ps. iemand al korte broeken gevonden die betaalbaar zijn? Zie bij h en m wel shirts maar wil graag iets langere...
Ik vind vooral de jeans, leggings en tanktops van H&M mama fijn en goedkoop! Maar jammer inderdaad dat het bijna niet in winkels te vinden is.. Want de maten verschillen altijd zo erg.
Niet echt om de hoek maar H&M Utrecht op de oude gracht heeft een redelijk grote hoek en op Hoog catherijne nog een kleine maar die zal wel hetzelfde verkopen.