Donderdag moest ik op co bij de vk. Op zich was alles goed. behalve dat ze mijn bloeddruk te hoog vond 140/85. Ik houd als sinds de 20 weken veel vocht vast. Vandaag kwam de dd vk langs om mijn bloeddruk weer te controleren. 170/110. Veel te hoog direct ingestuurd naar het zkh. Daar aangekomen aan de ctg scan. Baby doet het goed gelukkig. Maar mijn bloeddruk was ook weer gedaald naar 140/85. Urine is goed en de bloed uitslagen ook. Morgen weer heen voor co. En nu maar hopen dat ik alsnog thuis mag bevallen. Al met al best wel schrikken dus. Had nog geen tas klaar voor eventueel het zkh bezoek.
dat geloof ik goed,,houd jezelf goed in de gaten ,,tis jammer als je mischien hierdoor niet thuis kan bevallen maar tis wel beter natuurlijk xxx
nou idd rustig aan doen en ik hoop dat je nog thuis mag bevallen! mijn zus had ook een vrij hoge bloeddruk, toen ze voor het laatst naar de vk ging. 2 dagen later werd haar kindje geboren en de vk zei dat het ook daar door kon komen.... dus ik hoop voor je dat het niks ernstigs is en dat je snel mag gaan bevallen! (thuis)
Nou vanmorgen zijn we weer heen geweest vor de controles. En alles was goed. Ik mag weer gewoon thuis bevallen. Mits er niets tussendoor komt natuurlijk.
Ik zou toch voor de zekerheid een koffertje gereed houden, je weet het immers maar nooit. Ik ben blij voor je dat je nu in ieder geval weer thuis mag bevallen.