Ik wist eigenlijk niet zo goed meer wat ik wilde drinken, alles kwam me mijn neus uit. Nu heb ik weer eens karnemelk gemengd met sinaasappelsap, superlekker en fris! Niet zo zwaar ook en erg gezond. Dus gewoon 2/3 karnemelk en de rest sap... groetjes!
Klinkt lekker fris ! Ik drink momenteel ook die karnemelk van Boerenland; met bosvruchten smaak. Ook erg lekker.
Ik drink alleen maar chocomel, melk of ijskoude en dan ook echt ijskoud met veeel ijsblokjes limonade....
Water, water en nog eens water en af en toe een glas melk. . Oh ja, 's ochtends 2x kopje koffie. Nog maar een paar weekjes dan kan ik weer eens een portje nemen (daar verheug ik mij enorm op). Of een lekker bokbiertje.
Ik krijg de laatste weken echt óveral maagzuur van, weet van gekkigheid al niet meer wat ik nog kan drinken
jij heb zeker geen maagzuur oei als ik eraan denk krijg ik al pijn..ik kan heel de zwangerschap dat soort dingen niet drinken helaas..
@ klein wonder...juist melkproducten schijnen te helpen ik neem lekker anijsmelk (warm) als ik er erg last van heb
Sinaasappelsap met yoghurt ook erg lekker, gewoon half om half en dan met een rietje... JAMMIE ! liefs sushi
Oeh, het water loopt me in de mond als ik dit lees....zit al de hele zwangerschap aan de bavaria alcoholvrij! Volgens mij is bij de bavaria de omzet aardig gestegen! Ik kan me ook wel weer verheugen op een heerlijk bokbiertje, rosebiertje, rose....mmmmmm!
Wel knap dat je dat al weet met 8 weken zwangerschap imd Ik heb het vanochtend geprobeerd, het is idd super lekker!
menn hier ook zo'n maagzuur! ben echt supergek op sinaasappelsap, maar kan absoluut niks verdragen want de rennies vliegen er meteen doorheen....
Ik drink tot nu toe bijna alles maar heb de laatste tijd ook wel veel last van maagzuur. En karnemelk..LEKKER ben er gek op!