Hey dames, ik ben uitgerekend op 10-10'10. zijn er hier nog meer vrouwen die op dezelfde dag zijn uitgerekend? Dit word mijn 2de babytje mijn eerste komt van 04-05-'09.
nee, ik ben vrijdag al uitgeteld maar wilde even zeggen dak het wel bijzonder vind... zou wel grappig zijn als jullie kindje echt op die datum komt!!
Wat een grappige datum inderdaad om te bevallen! Zou leuk zijn als het daadwerkelijk ook komt op die dag! Maarja, slechts 4% van de vrouwen bevalt op de uitgerekende datum, dus veel kunnen we er niet van zeggen. Ben zelf 9-6-10 uitgerekend. Zou het zelf wel grappig vinden als het geboren wordt op 10-6-10. MAar we zullen zien! xxx Sassie
hoi hoi Wij zijn 09-10-10 uitgerekend en hopen stiekem dat het 10-10-10 komt dat zou wel een mooie datum zijn. Ook wij hebben al een zoon 11-07-2006 Hoe gaat het verder met je zwangerschap? Groetjes
Hoi hier ook iemand die is uitgerekend op 10-10-2010, wat een bijzondere datum hè!! Kans dat het echt die datum wordt is wel klein natuurlijk maar voor nu wel erg leuk! Voor mij ook 2e kindje, 1e is van 15-01-2007.
Haha wat een mooie grappige datum! Hopen dat hij/zij dan ook komt op 10-10-10. Wij zijn op 29-09-10 uitgerekend, dus wij zeiden ook al zal mooi zijn als het 2 weken langer bleef zitten en dan op 10-10-10 zou komen Ja en dat zeg ik nu als het moment daar is dan zeg je vast en zeker kom maar gewoon maakt niet uit welke datum. Liefs
ik ben bevallen op 19-09-09 en was uitgerekend op 20 09 2009 maar hoopten zo dat op 09 09 09 kwam was beetje teleurgesteld dat op die dag niet gebeurden want betekenden nog langer met die olifanten buik wil alleen zeggen datum zegt niks hoop voor je dat wel op die datum mag gebeuren maar focus je er niet op ik deed dat wel en moet toen nog 10 dagen.een voorspoedige zwangerschap en bevalling gewenst
Ik ben uitgerekend op 7-5-10 maar hoop dat hij 5-5-10 komt! Is gewoon mooi!! Maar over 10 dagen ben ik 37 wkn, en dan mag hij van mij ook komen, boeie welke dag het is!!
ik ben niet 10 10 10 uitgerekend, maar vond het wel erg grappig dat wij met beide kids zo dicht bij elkaar zitten. mijn dochter is van 8-5-09 en morgen weet ik de preciese datum van deze zwangerschap, maar gok dat het rond 20-10-10 zal zijn
Jaaaaaaa! Ik ben ook uitgerekend op 10-10-2010! Het zou inderdaad super leuk zijn als de kleine op deze datum geboren wordt. Helaas is die kans maar 3% heb ik laatst gelezen... Maar wie weet!
Ik ben 18-8-10 uitgerekend, maar aangezien ik ws, een geplande keizersnede ga krijgen, hoop ik dat de gyn op 10-8-10 een plekkie heeft
vriendin van mij is uitgerekend op 8-9-10. Hoop voor haar dat ie dan ook komt. Mijn (voorlopige) uitgerekende datum is 20-11-10, dus niet zo bijzondere datum, wel bijzondere dag dan . Maar ja, weten niet precies hoelang ik zwanger ben, dus echte datum krijgen we met de termijn echo op 15-4.