ER (emergency room)

Discussion in 'De lounge' started by Jucade, Oct 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wie o wie kijkt dit ook elke avond? Ze zijn nu wéér overnieuw begonnen met uitzenden zeker? Jammer.. :(
    Tja en op een ander tijdstip! Maar wel errug verslavend.

2. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Ik kijk dit iedere avond..en was wel teleurgesteld vanavond..ik was het net zo aan het volgen, het ging over de pokken gister en nu weet ik nog niet hoe het eindigt.

3. Rabia

Rabia Bekend lid

Apr 19, 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik keek ook altijd graag. Maar die herhalingen vind ik niks, al die kapsels die ze nu allang niet meer hebben.....................de nieuwe is veel leuker.

4. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik ben nu aan het kijken naar de nieuwe. Geweldig... wat een serie! Ik blijf ook de oude series nog steeds heel mooi vinden.

Groetjes,
    Josien

5. Niet meer actief

ik kijk ook elke avond en vind het ook jammer dat ze overnieuw beginnen.
    Maar ik blijkf het mooi vinden.

Gr Scootermuis.

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Das echt het nadeel van net5 in de vroege avond... herhalen en herhalen en herhalen! Volgens mij is het inmiddels al de 6e keer ofzo dat ze opnieuw beginnen :rolleyes:

7. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik was net helemaal gelukkig dat net5 eiindelijk eens doorging met de serie ipv herhalen......maar helaas .......herhaling

8. Ik volg het ook iedere avond. Eerst hebben we een tijd moeten wachten voordat ze de serie vervolgden en nu beginnen ze ineens weer opnieuw! Ik was behoorlijk teleurgesteld inderdaad...

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Vind het een super serie, maar van die herhalingen wordt ik een beetje gek.

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ik heb een klacht gestuurd naar net5 : info@net5.nl

Misschien kunnen er meer mensen hier een mailtje sturen naar hun.
    En dan heel misschien doen ze er wat aan?
    Of niet natuurlijk hhihih maar nooit geschoten is altijd mis ;)

11. Goed idee! Ga ik ook doen!

12. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ja is balen, paar dagen terug was Marc Green overleden en nu is ie weer springlevend en jaren jonger!

Ik kijk het altijd op Net5 maar volgens mij komt het ook wel eens op Ned 1/2?

13. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Helaass werkt dit niet! Heb al meerdere klachten gestuurd en niet alleen over E.R., maar ook over Charmed en andere series. Het lijkt wel of ze er gewoon niet naar kijken. Vind het erg jammer dat ze nu weer opnieuw zijn begonnen. Op BNN zijn ze ook bezig met E.R. maar daar zijn ze helaas al een paar seizoenen verder, als je dat dus gaat volgens mis je zo'n 3 á 4 seizoenen.

Liefs,
    Duveldraakje

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    helaas kreeg mailtje dat het email adres niet in gebruik is. ( zeker te veel klachten gekregen)
    Ze zeggen wel dat je kan bellen op : 020-800 7000

Zal je net zien dat die ook niet in gebruik is :evil:
    Zal straks eens ff proberen te bellen.

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    nou, heb gebeld. Nummer blijkt van sbs6 te zijn.
    Kreeg een hele aardige man aan de foon.
    Daar mijn klacht aan verteld en hij zei dat ik over een uurtje terug kon bellen en dat ie ondertussen zou uitzoeken wat nou de bedoeling is van de ER uitzendingen en waarom ze weer beginnen met herhalen.

Ben benieuwd!
    Zal wel een of ander vaag antwoord krijgen :p :(

16. Niet meer actief

ik ben ermee gestopt. de afleveringen waarin dr green doodgaat kende ik nog niet. Zo hebben ze eergisteren afscheid genomen van hem, zo is ie de volgende keer springlevend en wat jaartjes jonger. Ik vind deze serie nu wel genoeg uitgemolken eigenlijk, net als the nanny, startrek voyager, Jag en weet ik wat nog meer. Breng nu maar weer wat nieuws...

Ik was al blij dat er nieuwe series waren zoals due australische waar ik gewoon ff niet op kan komne. Drover's nog wat! Nu is de nieuwe serie begonnen, maar komt maar 1 keer in de week..grr..

17. Je bedoelt denk ik McCloud's daughters?
    mijn collega is daar helemaal fan van. Zelf heb ik het nog niet echt gevolgd. Toch maar een andere verslaving zoeken inderdaad :)

18. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Hihi Net5 is onderdeel van SBS Broadcasting B.V., zo ook SBS6 en Veronica :)

19. Haushinka

Haushinka Actief lid

Oct 9, 2006
    125
    0
    0
    Heb seizoen 1 en 2 op DVD en ik kijk nu bijna elke avond wel 1 of meerdere afleveringen daarvan. Kan ik t lekker op mijn eigen tempo doen ;)

Share This Page