Hoi meiden, Ben nu 33w4d zwanger en sinds een paar dagen heb ik soms last van hele vreemde pijn. De pijn begint altijd in bed, en zit links aan de onderkant. Het begint met een klein beetje pijn en het wordt steeds erger, maakt niet uit hoe ik lig. Als ik dan opsta en een uurtje ga zitten, is de pijn verdwenen. Daarna weer gaan slapen, en nu voelt de onderkant van mijn buik 'beurs' aan. Ik weet heel zeker dat het geen bandenpijn is, dat heb ik altijd rechts tijdens lopen en dat voelt heel anders. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Bedankt voor het meedenken Liefs Rus05
ik heb het ook, ook aan de linkerkant toevallig.. mijn vk zegt dat het komt omdat de kleine (bij mij tenminste) afgelopen weken aan het indalen is geweest, en het ligt nu vast dus is het toch ergens goed voor geweest hoewel ik er nog steeds last van heb... dus misschien bij jou ook: indalen..
Dank je! Zou heel goed dat kunnen zijn, voel de handjes van de beebie nu ook stuk lager; niet heel erg comfortabel trouwens... Andere meiden hier geen ervaring mee?
Hoe jij het beschrijft lijken het mij indalingsweeen inderdaad. Dit betekent nog niet dat je bevalling begint ofzo maar dat je kindje zich alvast aan het klaarmaken is voor wat komen gaat...