H&M

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik kreeg mijn artikelen wel geleverd alleen één blousje knoop eraf en het andere blousje zat een scheur in :x

Was voor mij ook de laatste keer H&M online bestellen

2. Lees altijd veel klachten over H&M, soms hebben ze inderdaad leverproblemen (haha, klinkt grappig zo). Laatst werd mijn bestelling ook in 2 delen geleverd. Had meerdere maten besteld, zat een week of 3 tussen en kon toen dus pas vergelijken. Handig met terugsturen, NOT. Toch blijf ik er af en toe wel bestellen, want de schoenen en zwangerschapskleding zijn vaak al weg in mijn maat in de winkels.

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik had in maart 3 leggings voor 10 euro voor mijn dochter besteld.
    1 kleur kon eerst pas in mei geleverd worden, daarna werd het juni en uiteindelijk kreeg ik hem al binnen 3 weken binnen... ;)

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Da's nog eens een logica...;) haha, nou ja valt het een keertje mee ipv tegen :D

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik vind het personeel in Zaandam wel altijd vriendelijk, dus dat ligt wel aan de winkel zelf dan.

Bestellen doe ik ook echt nooit meer. Ben er 2 maanden terug toch weer een keer voor gezwicht maar dat was echt de laatste keer. Elke keer wordt er een levering uitgesteld, en krijg je weer 6 dingen apart nageleverd.. Nee ik doe het niet meer.

6. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik bestel regelmatig wel voor de meiden kleding.
    en om eerlijk te zijn let ik nooit op de levertijden die ze aangeven.
    hoewel ik had de laatste x shirts voor mezelf er bij gedaan en daar gaven ze wel aan dat de levertijd langer zou wezen.
    maar ik heb het gewoon besteld.
    en ik krijg altijd keurig op tijd me spullen compleet binnen.
    dus ik heb echt absoluut geen klachten richting h&m.

7. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een paar weken geleden precies hetzelfde gehad. Toen ik belde kreeg ik te horen dat het een automatische mail was van H&M en dat mijn pakket nog verzonden moest worden, ik moest een week later nog maar een keer bellen als ik het dan nog niet had en dan zou het pakket zoek gemeld worden bij TNT.
    Een week later bel ik weer, dit keer een meisje aan de telefoon die mij wist te vertellen dat de artikelen uit Polen komen en dat ze daar heel streng zijn en zij mogen niet werken met pasen dus daarom zou het later aankomen :( ik moest weer een week later terug bellen en dan zouden ze het echt zoek melden.
    De week erop (was inmiddels al 4 weken nadat ik de mail had gekregen dat het verzonden was) belde ik weer en toen werd mijn pakket gelukkig zoek gemeld en werd mijn rekening meteen bijgesteld zodat ik het bedrag niet hoefde te betalen, daarna niets meer gehoord.....

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Oh. Ik heb nog nooit problemen gehad met h&m. Wel eens dat ik iets in winkelmandje had de dat het uitverkocht was. Maar goed zitten duizende mensen op die site, dus kan dat wel eens gebeuren.

9. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

tja ben geen fan van hm.
    Maar had leuke broekjes gezien vorigjaar voor mijn zoon. Dus ik had vanalles besteld. En was in febr en zou april en mei geleverd worden, dus ik heb maar geannuleerd.
    tja paar dagen wachten of keer een week, maar was weer gelijk genezen.

10. dancingprinzess

dancingprinzess Actief lid

19 mei 2010
    169
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Je vraagt je af waarom ze zo goedkoop zijn....;)

Maar ik vind de winkel al verschrikkelijk. Niet omdat de kleding niet leuk is (heb jaren gedaan met een fantastische 3/4 broek), maar het hangt er altijd zo VOL :$ Ik hou van overzicht. Daarom kom ik er zo weinig mogelijk. Maar straks, als het kindje geboren is (of bijna geboren gaat worden), dan zal ik er voor hem/haar wel komen denk ik. Voor kinderkleding is het ideaal en goedkoop. Voor mezelf zoek ik toch een andere kwaliteit. Al moet ik zeggen dat ik misschien wel even ga kijken voor zwangerschapskleding. Voor de korte periode dat je dat draagt, wil ik er ook weer niet teveel geld aan uitgeven ;) .

Lol. Ik ga ook van de ene mening naar de andere, ben ik zwanger ofzo :D

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ja dat klopt. Die plannen liggen er. Ligt er nu aan of er genoeg parkeergelegenheid is dat wilden ze wel. Hopen dat het doorgaat. Hoef ik ook niet meer naar een andere plaats toe.

12. jettepet

jettepet Niet meer actief

He komt er 1 in Meppel? Dat zou leuk zijn! Waar precies?

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb vandaag pakketje gelukkig ontvangen (en rokje gaat weer terug was wel erg neon haha)

Ook een mail gehad dat ze het betreuren en dat je van te voren kan zien wanneer het geleverd word (uhm ja als ze bij de verzenddatum bleven ja)
    Ze waren blij met mijn feedback en ze zouden het neerleggen bij de persoon die erover ging)
    Ik krijg een bon van 5 euro. Dat is wel netjes dan.
    Maar goed ik ga niet meer bestellen bij ze online.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bij mij maken ze altijd fouten in mijn voordeel (kortingscodes dubbel ofzo) dus ik klaag niet.
    Personeel in zaandam is inderdaad vriendelijk maar ik vind de winkel maar niks.

15. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik heb het ook weleens gehad, dat het ene artikel gelijk leverbaar was en het andere artikel pas over een maand ofzo. Maar je kan kiezen of je alles in 1 doos wilt of gewoon apart.

Wat ook raar is, ik had een tafelloper en nog wat dingetjes bestelt. En eenmaal bij afrekenen staat er dat die uitverkocht is. Ik had een mail gestuurt en ze zeiden dat ze hem nog wel op voorraad hadden en hebben een betelling voor mij gemaakt. Raar hoor.

16. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Nou.... ik vind de H&M niet per definitie goedkoper hoor.
    Zo heb ik vorige week iets van Only gekocht voor 30,- Bij de H&M hebben ze zoiets bijna het zelfde (iets simpeler zelfs) ook 30,-
    Zo ook spijkerbroekjes voor baby's... voor het zelfde geld heb je ook een mooie bij de Jola

Sinds de nieuwe indelingen bij de H&M is het trouwens een stuk overzichtelijker geworden. De Jola hier in het dorp, daar hangt het pas vol... daar was de H&M niets bij :D

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik bestel ook nooit meer online bij h&m. Terwijl ik het voorheen wel vaak deed.
    Om 06.00 uur wekker zetten met de sale en shoppen online, veel dingen voor paar euro. Erg leuk. En ja dan moet je heen snel zijn en bestellen.
    Ik deed dan meestal in een paar keer, omdat je dan toch alles in 1 pakket krijgt vaak.

Maar weet nog dat ik een jurkje had besteld voor kerst (paar jaar terug). En stond gegarandeerd geleverd voor kerst. Nou mooi niet. Heb het uiteindelijk maar geannuleerd en iets anders gekocht ergens anders. Lekker irritant.

Ik snap ook niet waarom het zo lang moet duren. Bij andere winkels kan je bestellen en heb je het de dag daarna al.
    Bij h&m is een wachttijd van 2 maanden geen uitzondering.

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik had hetzelfde als ts, gisteren gebeld en alles opnieuw laten bestellen en er werden geen verzendkosten gerekend.. Ben benieuwd of ik het volgende week krijg..

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    gek genoeg heb ik vanmorgen iets besteld via de site, normaal duurt het altijd een hele tijd voordat het daadwerkelijk in behandeling is. Wilde net nog even was veranderen en nu is het dus al in behandeling en kan ik het als het goed is na 4 dagen ontvangen.

20. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    En over de kwaliteit maar niet te spreken heb nu al mijn 2e broek die kapot is gegaan in korte tijd. Deze had ik net 2 maanden en is de stof gescheurd. Ik ga mooi terug. Maar online bestellen is zo te lezen een drama. Daar begin ik dan ook maar niet aan.

Deel Deze Pagina