clomid gebruik en cyclus

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door belgischemama, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    als je clomid gebruikt heb je dan terug een goeie cyclus? 28_30 dagen of maakt dat niet uit?
    ik zou morgen ongesteld moeten worden maar niets wijst hierop terwijl ik altijd voortekenen heb.
    uit bloedonderzoek van 2 aug bleek dat ik daarvoor al mijn eisprong gehad heb, dus moet toch zeker 'optijd' terug ongesteld worden mits ik niet zwanger ben dan.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je zeker weet dat je een eisprong gehad hebt, dan zou je in principe 10-18 dagen later ongesteld moeten worden, tenzij je zwanger bent.

3. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ja volgens mijn gyne wel,die zal er wel niet over liegen zeker? mja we wachten af

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    als je op zijn laatst 1 augustus een ei hebt gehad dan moet je een deze dagen ongie worden ja. Anders even een testje wagen, dat moet nu wel al kunnen hoor!

Ik had met clomid een cyclus van 32 dagen. Voor mij al heel goed want die waren normaal veel langer. Maar dat komt dus doordat ik op dag 18 mijn ei heb gehad.

5. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik heb de laatste 3 cyclussen 28-30 dagen gehad,normaal zit ik tss de 30 en 45 dagen.
    ik ga dus proberen zolang mogelijk te wachten met testen, maar vroeg me af of als je clomid gebruikt je terug een kortere cyclus hebt of dat die met clomid gebruik ook nog zolang kan blijven;

6. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0

ik ben 16 juli ongesteld geworden,en 2 aug heb ik fm meting gehad en toen bleek ik al mijn ei gehad te hebben volgens bloedonderzoek.
    ben dus op dag 17 daar geweest, dus is ei voor de 17de dag geweest, wat ik eigenlijk vroeg vond voor met clomid, aangezien ik dacht dat je pas rond dag 18 ei kreeg.

Deel Deze Pagina