zo dat scheelt inderdaad een paar euries ik vond die stoomeend ook niet en andere vinden hem geweldig, dus denk niet dat ik met dit ding wel tevreden gaat zijn. Ik hou het bij de Twister van Leifheit echt een superding!
Ja, kinderen krijgen namelijk anders nooit zand oid binnen :-D Het klinkt vaak heel hygienisch...maar of dat nou noodzaak is? *mening hoor*
voor de weerstand is t wel goed. als ze 4 zijn pakken ze ook een snoepje van de grond in de kruidvat. Dus wat dat betreft heb je gelijk
Elmo en truusdemier klopt helemaal wat jullie zeggen een beetje weerstand in niet verkeerd.....maar in mijn eigen huisje vind ik het toch wel lekker als de vloer heel erg schoon is. Wij hebben een hond die erg kwijlt na het drinken en twee katten ..... dus een hygienisch schone vloer vind ik dan wel lekker, want thuis op de vloer kruipt en sleept hij toch de hele dag. Ach ja, ik zoek gewoon een excuus...mij lijkt dat ding super handig hahaha
Ik kan hem ECHT niet meer missen! Alleen al het gemak wat ik er van heb. Niet meer slepen met zo'n stomme emmer en met me handen in het water...en hij is echt heel heet als hij aanstaat dus dat lijkt me voor het reinigen toch ook beter dan koud/lauw water. Ik vind hem gewoon SUPER
Zit er ook zo'n smallerre spuitknop bij voor het reinigen tussen kieren en moeilijke hoekjes , voegen enzo? Ik wil er ook een!
Klinkt te mooi om waar te zijn! Is het waterreservoir snel leeg, zodat je elke keer moet stoppen? Groetjes Wendy.
Deze leek mij heel handig maar ik kwam in Duitsland een stoomapparaat van Karcher tegen, is tevens ook nog goedkoper. Mijn moeder heeft hem ook al aangeschaft en gebruikt en is er helemaal lyrisch van, echt een aanrader! (de mijne zit nog in de verpakking)
ik zag net even op marktkauf.de maar staat ie daar ook online op? Of moet je echt naar de winkel toe om hem te halen! Zou fijn zijn als je hem daar online kunt bestellen. Ik word toch ook wel errug lyrisch momenteel Zou hij ook helpen tegen de vlekken op laminaat? Want ik kan dweilen wat ik wil, maar hij droogt dan zo ontzettend vreselijk op.. Alle water vlekken drogen dan op.. echt irri! Hara, swiffer, vanalles geprobeerd maar de vlekken blijven!
die van Karcher hebben we bij Toom vandaan een bouwmarkt, zit naast de marktkauf in Nordhorn. Misschien hebben ze het ook wel in Nl bij de bouwmarkt?