Kink FM's Arjen Grolleman (37) overleden van onze redactie AMSTERDAM - Arjen Grolleman, één van de mensen achter radiostation KinkFM, is woensdag plotseling overleden. Foto: veronicastory.nl Arjen voerde samen met Jantien van Tol het management het radiostation, waar hij al sinds de start in september 1995 nauw bij betrokken was. In Arjen verliezen we een inspirerende en bevlogen collega die een heel eigen stempel heeft gedrukt op de Nederlandse mediawereld", vertelt Guido van Nispen, algemene directeur van Veronica Holding. "We zullen ons Arjen blijven herinneren als een fantastische collega en een uniek persoon die met zijn geheel eigen stijl door de jaren heen miljoenen luisteraars heeft weten te boeien. Arjen was ook de stem van RTL 5. ZIjn plotselinge overlijden komt ook voor de zender als een schok. Arjen was een zeer gewaardeerde en gedreven collega die met zijn karakteristieke stemgeluid jarenlang heeft bijgedragen aan de uitstraling en het succes van RTL 5. Wij zijn verdrietig over dit verlies. Onze gedachten gaan uit naar Arjens familie en vrienden en naar zijn collega's bij Kink FM," laat Remko van Westerloo, programmadirecteur van de zender, weten.
Zo jong nog. Ik las ergens anders dat hij van de trap gevallen is. Maarja... dat kan ook een gerucht zijn. Ik vind zijn 'laatste woorden' op zijn hyves wel typisch bij zijn Wie Wat Waar (WWW): WieWatWaar vandaag, 02:59 - 1577 x bekeken-door wie? Lijkte voor mij en anderen zeer ok als ik nu m'n bek hou. Arjen Grolleman Profiel - hyves.nl Wel heel apart dat dat zijn woorden vannacht nog waren en dat hij dezelfde dag overleden is. Alsof hij het wist.
Ja.. tjeetje.. en is niet bekend nog dan hoe hij zo jong is overleden? Wat een woorden idd, zijn laatste www.. alsof hij het wist...
Oh wat erg, en dan die laatste WWW.... wil niet gaan speculeren maar mischien iets van zelfmoord ofzo? Hoe dan ook het is iig verschrikkelijk zo'n jonge vent!
toen ik die laatste WWW las dacht ik ook als eerste aan zelfmoord. wil zeker ook niet speculeren maar toch...jammer zo jong nog he
Ik las op Twitter dat hij van de trap gevallen is en zijn nek heeft gebroken Vind het echt zo erg, was de enige DJ die ik kon aanhoren...Luister maar weer naar KinkFM. Allemaal schitterende en verdrietige liedjes. Gisteren ook allemaal 'echte' Arjen Grolleman liedjes....zucht...zonde...
Dit stond er: Lijkte voor mij en anderen zeer ok als ik nu m'n bek hou. Wel apart om die zin als laatste neer te zetten op je hyves kort voor je dood.