Dikte baarmoederslijmvlies bij uitgangsecho cryo?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Mimi83a, Nov 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mimi83a

Mimi83a Lid

Nov 25, 2013
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    #1 Mimi83a, Nov 24, 2015
    Last edited: Nov 24, 2015
    Vandaag heb ik de uitgangsecho gehad voor een cryo terugplaatsing in cyclus met progynova en utrogestan/crinone.

Zo'n 1,5 week terug een decapeptyl-achtig depot gehad om mijn eigen cyclus plat te leggen, vorige week gestopt met de pil, zaterdag ongesteld geworden, nu dus cyclusdag 4.

Het bms was ruim 6 mm. De eierstokken zijn rustig met wel aan beide kanten een follikel van 9 mm.

Nu lees ik regelmatig dat er een hoop mensen zijn die heel erg blij zijn als ze mét progynova de 6 of 7 mm halen.

Ik ben er nog niet mee gestart én mijn eigen cyclus zou door dat depot plat moeten liggen. Is mijn bms dan niet een beetje aan de dikke kant?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

PS. wacht nog op het advies van de kliniek of ik met progynova mag starten

2. Kaila

Kaila Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,593
    215
    63
    Ik zit nu na 12 dagen stimuleren met progynova op een bms van 6,6 mm. Ik vond dat ook een beetje aan de dunne kant, maar ik mag toch morgen starten met utrogestan.
    Volgens mij kan je bms niet dik genoeg zijn, zolang het maar opgebouwd is uit 3 lagen. Ik zou me er in ieder geval geen zorgen over maken.

3. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    BMS kan nooit dik genoeg zijn. Hoe dikker op beter. Kan het eitje goed innestelen.

Share This Page