HA en/of bio voeding??

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Amber2007, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal! Ik ben momenteel nog zwanger maar ben aan het uitzoeken wat voor flesvoeding ik kan gaan geven. (Ik heb de keuze al gemaakt om echt geen borstvoeding te gaan geven)
    Nu heb ik eczeem en mijn man heeft hooikoorts en meerdere allergieën. Zo kwamen we uit op HA voeding MAAR nutrilon en zo zit bomvol E nummers en suiker?! Dus wil ik eigenlijk liever bio voeding geven...
    Maar kan geen HA bio voeding vinden... Dus hoopte dat hier iemand mij kon helpen aan info :)

2. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
  3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    #3 dirksmama, 20 mei 2014
    Laatst bewerkt: 20 mei 2014
    Qua samenstelling verschilt een merk als Nutrilon echt niet van biologisch hoor. Het enige verschil is dat grondstoffen van biologische herkomst zijn. Overigens wat je je kind ook geeft kunstvoeding en moedermelk zitten allebei boordevol suiker. Dat heeft een zuigeling namelijk nodig voor z'n ontwikkeling en groei.

Kijk hier maar; Check hier uw babyvoeding op kwaliteit en prijs

Als je echt biologisch wilt, dan zul je toch echt moedermelk moeten overwegen, want elke soort kunstvoeding is en blijft een industrieel produkt. Sorry 't is niet anders. Als je niet zelf mag voeden dan zou je het moedermelknetwerk voor donormelk kunnen overwegen.

4. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Qua merk fv is alles verantwoord. Anders mag het niet verkocht worden.

Deel Deze Pagina