HA frustratie!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zondag op maandag nacht kreeg mijn zoontje koorts niet extreem hoog 38,5 dus had hem een zetpilletje gegeven.

Maandag ochtend begon hij in ene allemaal rode bultjes te krijgen ( 5e ziekte heeft hij al gehad ) Dus dacht oh dat is de 6e ziekte.
    Na 2 dagen zal het wel minder worden en de koorts was maandag middag weer weg.
    Ik dacht dat het na een dag of 2 wel minder zou worden.

Maar het word alleen maar erger dus ik denk bel de HA ff misschien is het toch wat anders als de 6e ziekte.
    Dus ik krijg de assistente aan de telefoon leg het uit en dat ik graag een afspraak wil maken.

Krijg ik als antwoord:

Dat is niet nodig want dat is de griep.
    Dan hebben ze koorts en krijgen ze vlekken die een week aan kunnen houden is het over een week nog niet weg kom dan maar terug;)

Nou ben ik echt een leek maar mijn zoontje heeft wel eens de griep gehad en is dan echt een lappenpop zonder rode bultjes/vlekjes.
    En is dan echt een paar dagen flink ziek met snot neus en hoesten erbij en dat heeft hij nu dus niet.

Bekijk bijlage 334345

Bekijk bijlage 334346

Uitslag die het minste is was van gister avond en de ergste van vanmorgen ( oh en dat gekke oog komt door de flits :D:) )

Ben wel benieuwd wat jullie denken is dit griep of niet?
    En de vlekjes zitten er nu dus 3 dagen en worden er niet minder op:)

2. dekilene

dekilene Niet meer actief

Nog een keer bellen.
    Zeggen dat je moedergevoel zegt dat je het niet vertrouwd...

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Als ik eerlijk ben, en je klachten zo hoor zouden het wel eens de mazelen kunnen zijn. Even goed in de gaten houden of de koorts weer terug komt en of hij witte buitjes in zijn mondje heeft... 'Zakt' de uitslag ook verder naar beneden op zijn lichaampje? Vitamine A zorgt ervoor dat het minder heftig wordt.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou het zat eerst in zijn nek rug en romp.

Toen maandag middag ook op zijn billen en benen en armen en gezicht.

Nu nog steeds overal maar armen nek en gezicht zijn het ergste.

En vitamine A krijgt hij standaard ( heb davitamon AD druppels )

5. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    mijn eerste gedachte was ook Mazelen. Misschien toch nog een keer bellen en zeggen dat je het niet vertrouwd. En anders na 17.00 uur de huisartsenpost bellen.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja dat spookte dus ook al door mijn hoofd.

Heb dat ook aangegeven maar volgens haar onmogelijk;)

Toen ik aangaf het toch niet te vertrouwen en graag langs wilde komen ( ook omdat ik zelf zwanger ben en niet weet wat het is en het misschien voor mij of de baby een risico is ) zei ze dus nou als het over een week nog niet weg is belt u maar terug;)

7. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hier ongeveer hetzelfde verhaal. Eerst steeds koorts (2 dagen) en daarna geen koorts meer en allemaal rode vlekjes. Moet wel zeggen dat ze minder vlekjes heeft dan jouw zoontje en ook minder rood.
    Ik ben naar ha geweest en die kon me niet echt vertellen wat het is...
    Hij dacht dat het een allergische reactie kon zijn op t medicijn dat ze had gekregen voor haar oorontsteking. Maar hij zei dat het ook 6e ziekte kon zijn.
    Toch als ik jouw foto's zie lijkt het ook wel op de mazelen... k had het even op google afbeeldingen bekeken en t zou best kunnen.
    Dus als ik jou was zou ik nog maar eens bellen naar de ha.
    Succes!

8. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Mazelen geeft heel andere vlekken. Echt griep komt in deze tijd van het jaar niet voor, en dat weet die assistente als het goed is ook. Zou gewoon nog eens bellen en volhouden.

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Indd. Weer Bellen!!

10. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Zo prft. B*tch.
    Sorry hoor, maar wat een mokkel zeg.
    Ik had mooi nog een keer gebeld en op mijn strepen gestaan.
    Beter 10 keer teveel dan 1 keer te weinig. Aangezien je inderdaad ook zwanger bent.

11. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Bellen en zeggen dat je weet dat het haar taak is om te screenen aan de telefoon zodat niet iedereen die een scheet dwars heeft zitten bij de huisarts zit en zo zijn tijd onnodig verdoen.

Maar dat jij erop staat om de huisarts te zien aangezien jij zwanger bent en je het niet vertrouwt.

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ben ze nu weer aan het bellen haha

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou met veel pijn en moeite mag ik vanmiddag langs komen.

14. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik heb gelukkig een mega fijne assistente!!! maar ik zou toch echt op mijn strepen gaan staan nu en zeggen dat je eist dat er naar gekeken word hoor.... en je niet meer laten afschepen!

15. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Nou das fijn dat je in iedergeval mag langskomen.
    Als ik jou was zal ik dit ook even melden bij de huisarts als het inderdaad iets ernstigs blijkt te zijn.

Want er zijn ook veel mensen die daarom vaak te laat bellen omdat de assistente te moeilijk doet aan de telefoon.

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Catelijne: griep komt niet voor in deze tijd van het jaar? Waar haal je die wijsheid vandaan? Komt gewoon het hele jaar voor. (minder dan in de winter)

@Ts: fijn dat je langs mag komen. Benieuwd of het idd de mazelen zijn of toch iets anders.

17. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ziet er wel een beetje uit als mazelen, ben benieuwd! Sterkte vanmiddag bij de huisarts en zou ook tegen hem een opmerking maken over dat het lastig was om een afspraak te maken dan weet hij meteen hoe zijn assistente te werk gaat :)

18. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    #18 edelweiss, 26 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2013
    Die assistent toch. Is niet de eerste keer met dit soort geintjes

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Gelukkig mag je langs komen, hier zitten 2 assisitentes 1 hele lieve en 1 mega bitch over haar heb ik al eens een klacht ingedient bij de ha :D. Tegenwoordig mag ik dus bij haar ook langs komen als ik bel wel krijg ik er dan bij te horen dat het nergens voor nodig is, ook kind erg ziek en zwak met vlekjes en rode tong en uitslag rood in de keel, want zou ook gewoon griep met vlekjes zijn, mooi dat ik gelijk had en hij roodvonk had en wel zo erg ontstoken in de keel dat zelfs de huisarts au arme jongen zei toen hij keek dus met ab weer naar huis. Nog wel even ingewreven natuurlijk dat haar griepje bij de huisarts ineens roodvonk bleek te zijn zoals ik ook al had gezegd :D.
    Hoop dat je vanmiddag wat wijzer wordt

20. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mijn dochter hadden ze ook ooit telefonisch afgewimpeld met verkoudheidje, toch door gedramt en kon meteen naar ziekenhuis met dubbele longontsteking. Sindsdien luister ik alleen nog naar m'n eigen gevoel!

Deel Deze Pagina