HA frustratie!!!

Discussion in 'De lounge' started by Saja87, Jun 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja hier zitten veel assistentes elke x een ander de een is makkelijker als de ander en snap echt wel dat hun moeten beoordelen of het nodig is gezien te worden of niet.

En normaal had ik het ook afgewacht als ik niet zwanger had geweest maar ik heb nu geen idee of het kwaad kan voor de baby vandaar dat ik toch wel ff wil dat ie na gekeken word haha.
    Vlk zei namelijk als het de 5e of 6e ziekte is dat ik ook getest moet worden op antistoffen..

2. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

Apr 6, 2011
    527
    0
    0
    Hier zeggen ze juist let op vlekken,als ze vlekken hebben moet je even langs komen.Vreemd hoor.
    Het ziet er wel heftig uit,ik zou er gewoon heen gaan en je kind aan de assistente laten zien,met een preek er achteraan:D

3. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Pff vervelende assistente....wij betalen torenhoge zorgkosten en met veel gezeur kun je er ook nog gebruik van maken. Als je nou elke week wat te klagen had, maar dit...

Ik hoop dat het meevalt voor jullie zoontje, hopelijk toch gewoon een griepje, alhoewel ik het er wel apart uit vind zien hoor..

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,216
    16,575
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Je moet eens googelen op het ziektebeeld Gianotti Crosti.Wat jouw zoontje heeft is exact hetzelfde wat onze baby een aantal weken terug ook had.Ze zag er vreselijk uit met al die bultjes in haar gezicht.Ik ben naar de HAP geweest(ik ben zelf dokters-ass)maar ik herkende het niet en ze had ook petechien over haar hele lichaam.verdewr niet ziek.Ik moest direct door naar de SEH van het Juliana Kinderziekenhuis en daar is haar hele bloed onderzocht op leukemie en stollingsafwijkingen.Daar sta je dan in ene keer met een mond vol tanden.Was gelukkig allemaal in orde en de vlekjes zijn nu zo goed als verdwenen.Kan 2 tot 8 weken duren.
    Je moet maar eens kijken en vergelijken.Tot 3-4 dagen breidt de uitslag zich uit en dan moet er niets meer bij komen.

Beterschap met je mannetje.

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Heb ff gekeken maar dat zijn echt bultjes? Die op pukkeltjes lijken.

Dit zijn dus alleen maar vlekjes als je er over heen wrijft voel je ook niks..

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    ik zou terug bellen haar naam vragen en erbij vermelden dat als er iets mis is met je kindje dat je haar verandwoordelijk stelt.
    wat een gek mens zo zijn ze bij ons echt niet!!!

7. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Griep wordt gebruikt als verzamelnaam. Échte griep zorgt ervoor dat je minstens 3 weken uit de running bent en veroorzaakt bijv ook flinke spierpijn. De echte griep kun je alleen in de winter krijgen met een piek in februari. En nee dat is geen onzin, las het in een tijdschrift voor geneeskunde (al wel wat jaren terug)
    Alleen mensen zeggen al heel snel dat ze de griep hebben, terwijl het dan in werkelijkheid wat anders is.

8. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Ik vind wel dat je afgescheept wordt, helemaal omdat je zelf ook zwanger bent.
    Geen idee welke ziekte de bultjes kunnen zijn, maar zou zeker nog een keer naar de huisarts bellen.

9. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik ook, ben benieuwd.

Ik heb trouwens nog nooit gehad dat ik niet mocht komen, en al helemaal niet met de kinderen. Vind de verhalen hier af en toe echt bizar.

10. rums

rums Niet meer actief

Inderdaad je gevoel volgen zeker nu je ook zwanger bent

(en wat een heetgebakerde reacties met aansprakelijk stellen we lijken een beetje amerika achterna te gaan. Die assistente doet ook gewoon haar werk en het is mensenwerk)

11. Gazy

Gazy Niet meer actief

ik ben benieuwd wat de dokter zegt.. ik hoopd at je er wijzer van word
    in ieder geval geod dat je nog een keer gebeld hebt en heen kan

12. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Pfff lekker dan zo'n assistente! Ik zou ook enorm boos zijn zeg..

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Hoe laat mag je nu, nu zijn we allemaal nieuwschierig wat t is...

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik denk 6e ziekte.

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

15:40 ( had ik geloof ik al gezegd toch of niet?:) )

Edit toch niet had vanmiddag gezegd:D

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dit dacht ik zelf ook maar die uitslag word na 2 dagen minder en niet erger.

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, moet snel minder worden, was hier ook het geval.

Ik hoop dat het niks ernstigs is! Zitten er geen droge plekjes tussen? Dan zou het waterpokken kunnen zijn.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee daar heb ik gelijk naar gekeken maar zitten ook geen bultjes of open plekjes bij het zijn echt vlekjes alleen op zijn armen kleine bultjes maar niet veel zitten meer rode plekken dan bultjes zeg maar haha

19. willow23

willow23 Niet meer actief

Onze zoon heeft dit ook gehad...ze wisten toen niet wat het was zelfs de ka niet..
    ben benieuwd wat de dokter zegt

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heeft hij ook vlekken IN de mond?

Share This Page