Doorverwijzing vragen voor kno of kinderarts, als je kindje al zolang zoveel,pijn heeft. Misschien in de nacht eens opnemen als ze ligt te gillen van de pijn zodat de arts het kan zien, horen.
Ik zit bijna bij dezelfde (jan hendrik) en die assistentes wisselen ook nog wel eens onderling. Sommige zijn inderdaad vreselijk! Veel succes!
Het valt mij wel op er momenteel veel vlekjesziektes rondgaan.Op de creche heerst ook de vijfde ziekte.Althans zo noemen ze het voor het gemak haha
verwijzing kreeg ik niet. wilde naar een kinderarts int ziekenhuis gaan maar dat vond de ha niet nodig want er was niks aan te doen. moesten er vanaf blijven en dan zou t vanzelf over gaan. bij de zoveelste keer dat ik belde kreeg ik natuurlijk te horen dat het bij de een langer duurt dan bij de ander. kga denk ik morgen idd nog maar een keer bellen. vind het zó zielig. opnemen kan ik wel doen, maar ben bang dat de ha daar niet eens naar wil kijken/luisteren. sry TS back on topic
Mijn zoontje heeft dit vorig jaar ook gehad. Was grieperig en dat uitte zich in vlekjes over het hele lichaam. Na weekje waren die weer weg. Volgens HA een uiting van de griep.
Ik herken me zoontje hierin... Ik vroeg een verwijzing kreeg ik niet zoutoplossing zou moeten helpen.... Ik was woest.. ik heb op eigen houtje de kno gebeld.. waar me dochter ook patient is ook buisjes. Ja hoor heel veel vocht... Zaterdag wordt hij geopereerd.. krijgt hij buisjes en zn neusamandelen worden geknipt. Is een zelfstandig kliniek in hilversum.
En zo zie je maar dat zulke assistentes gelijk per direct nooit meer in de functie werkzaam moeten zijn. Bah bah bah. Hoop dat het meevalt!
Nee ze wist het niet maar vijfde en zesde was het nist volgens haar. Maar ivm zwangerschap wil ze het zeker weten..
jammer dat er soms van die assistentes bestaan. Hier hebben we wel een norse assistente en een vrolijke maar als ik bel voor de kinderen mogen we altijd langs komen. Ik lees dat je nu onderweg bent naar het ziekenhuis, heel veel sterkte en hopelijk wat meer duidelijkheid.