Hallo! Ik heb even een vraagje, wei zi er bij de verloskundige de lekbrug? In omgeving utrecht is dat.. degene die daar bij zitten: De 1ste keer kreeg je een forumulier met kraamzorg mee en hun gaven aan welke het beste was... weet iemand welke kraamzorg dit is? bedankt alvast
Zit zelf ook bij de lekbrug, maar kan me niet meer herinneren dat we een formulier mee kregen met de beste kraamhulpen. Stonden er alleen een aantal op een lijstje. Heb zelf gekeken welke kraamhulpen mijn verzekering vergoedt en op internet gekeken welke kraamhulp mij het prettigst leek. Bij zelf terrecht gekomen bij Flexicare. Klopt het dat je 15 weken zwanger bent? Dan zal ik een beetje haast maken als ik jou was, kraamhulp vinden is al niet makkelijk en al helemaal niet in de omgeving utrecht!
Ik zit ook bij de lekbrug! Je kreeg een groen papier mee en daar stonden ze op. Deze zijn uitgekozen door hun en dus de beste! Ik heb zelf gekozen voor Yunio!
jaa yunio die bedoel ik! hij gaf top 1 tot 3 aan en dat was nummer 1! mag ik vragen of agis die vergoed? of moet ik hun dan bellen?