Kennen jullie dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Goofie, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik had afgelopen menstruatie een ongi die niet zo was als normaal..
    Nu ben ik dus aan de 2e ronde begonnen en wacht ik op mijn ei.

Ik voel mij al een paar dagen een beetje raar en heb vreselijk last van verstopping.
    Vandaag dan eindelijk naar de wc geweest, maar die buik zeurt.
    Ook mijn maag doet zeer en ben misselijk.

Nu kan dit natuurlijk ook een aankomend griepje zijn ofzo, maar toch ga ik meteen denken zou ik dan niet toch stiekem zwanger kunnen zijn?
    Durf ook niet te testen omdat ik bang ben dat ik misschien geweeon te graag wil.
    Hebben jullie ook welleens het gevoel of de gedachte of het misschien toch zo zou zijn?:(

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey,

Voor mij is dit wel herkenbaar.
    Ik heb dit namelijk iedere keer rond mijn eisprong. Een misselijk en zenuwachtig gevoel, buikkrampen en verstopping en maagzuur.
    Ik zit nu in ronde 3 en denk dat het gewoon mijn hormoonhuishouding is door het stoppen met de pil en het regelmatig worden van mijn cyclus.
    Ik dacht ook iedere keer zou het???
    Misschien is het bij jou een aankomend griepje (heerst) of toch ook de hormoonhuishouding.
    Of tja misschien zwanger maar lijkt me wel erg vroeg aangezien je op je ei zit te wachten en dus nog geen innesteling hebt gehad.
    Ik zou het gewoon aankijken en testen kan altijd nog als je tegen je nod aanzit.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Gr. Anouk.

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    O gelukkig ken jij het gevoel, heb soms echt het idee dat ik gek word hihi..
    De gedachte gaat bij mij alleen of ik niet toch een innesteling heb gehad toen ik dacht dat ik ongi was?!?
    Je hoort zulke rare dingen..
    En die hormonen aaaaaaaaahhhhhhh ook om gek van te worden want jank om te kleinste dingen en mijn hoofd zit onder de pukkels.:x

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Wat was er afgelopen keer niet 'normaal' aan je menstruatie dan?

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Het is de eerste maanden echt uitzoeken hoe alles werkt he! Je ongi, je ei 'zoeken' Je voelt van alles.
    Gelukkig is mijn ongi nog iedere keer hetzelfde (aant. dagen en hoeveelheid) dus kan ik daar al veel uit opmaken. Alleen vervelende klachten iedere keer en lijken zo op symptomen van zwangerschap.

Ik zal voor je duimen;) dat het zo mag zijn.

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ja ben ik ook wel benieuwd naar.

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik had een paar dagen last van bruin verlies, 1 dag wat bloed en daarna weer bruin!
    Dus ja dat was even vaag...
    Ik ga gewoon ovutesten doen en hopen dat ik mijn ei vind:)
    Het lichaam is maar raar!!!

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Dat had ik de eerste 2 maanden na het stoppen met de pil ook. Dat bruine is volgens de dokter oud bloed en kan niet als menstruatie gerekend worden. Pas als je echt bloed verliest is je menstruatie begonnen.

Succes met de testen!

9. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Het kan ontpillen zijn. Maar je weet maar nooit. Om van de onzekerheid af te zijn kun je altijd een testje doen. En anders lekker door naar de volgende ronde ;)
    Succes !

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ja oud bloed. Ik geloof dat je minimaal 2 dagen rood bloedverlies moet hebben om van een echte menstruatie te spreken.

Deel Deze Pagina