Moeten we voeden?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door kdvjuffie, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Hallo,
    Onze kleine dame heeft van de week voor het eerst van 23 uur tot 7 uur in de ochtend geslapen :D
    Nu kwam ze afgelopen nacht om half 4, toen hebben we haar haar speentje gegeven en toen sliep ze verder tot 6 uur...

Nu is mijn vraag als ze huilt in de nacht moeten we haar dan voeden of is het ook geen probleem om eerst te proberen met een speentje?
    De nachten voordat ze die ene keer doorsliep, ze begon dan te huilen en gaven we altijd haar een fles en die dronk ze dan wel. Maar heeft ze die fles nog wel echt nodig als ze ook genoegen neemt met haar speen tot de volgende morgen?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
    groetjes Kdvjuffie

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Als ze echt honger heeft denk ik niet dat ze de speen wil. Wil mijn dochter in ieder geval niet! Dus als ze de speen wel wil, prima toch?

3. lian1985

lian1985 Lid

14 jul 2008
    25
    0
    0
    Hoi,

Dit is bij ons ook zo! Ze word wakker tussen 4 en 5 s' nachts, dan geven we de speen en slaapt ze door tot 6 uur! Vaak is ze dan ook nog zo moe en half in slaap dat ze vanzelf weer verdergaat.
    Een fles drinken ze volgens mij altijd, ook al maak je ze wakker 's nachts.
    Dus dat wil denk niets zeggen, alleen als ze natuurlijk met de speen blijft huilen heeft ze misschien wel trek.
    Dus gewoon de speen erin, en genieten van je nachtrust!

4. babsiee

babsiee Lid

22 sep 2008
    16
    0
    0
    Je merkt vanzelf wel of het honger is of niet want als ze honger heeft kun jij met 10 spenen aankomen of vastplakken ;) maar dan blijft ze echt wel bleren.

5. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Nou gelukkig maar dat het zo opgelost kan em mag worden!
    Zo slapen wij ook een stuk lekkerder...
    Wat een uitvinding he die spenen haha

Nou tnx voor de antwoorden en ik hoop dat het vanacht weer mag helpen ;)

Deel Deze Pagina