hai, vandaag was mn eerste dag werken! ging opzich allemaal goed,, seff was vanaf 13.00 bij mn moeder en die heeft hem daar 2 flessen gegeven, hij krijgt 180cc + 6scheppen voeding en 3 schepjes nutriton.. ik heb de poeders gisteren in bakjes gedaan voor mn moeder, maar nu blijkt ik heb de deksels opgewisseld! dus de voeding op de nutriton, en de nutriton op de voeding! dus nu heeft hij 2X : 180cc water 3 scheppen voeding 6 schepjes nutriton! wat nou? hij ligt nu lekker te slapen en heeft ook nergens last van gehad...gelukkig! ooohww wat voel ik me slecht
Ik denk dat het allemaal wel meevalt hoor. Het zal hem waarschijnlijk wat zwaarder op de maag gevallen zijn door de Nutriton, maar als hij ligt te slapen zal hij er weinig last van hebben. Je hebt misschien kans dat hij wat eerder honger heeft nu omdat hij minder voeding heeft gekregen. Ik zou me er niet te druk om maken, dit kan iedereen overkomen.
komt van zelf goed..je zegt al hij heeft er geen last van gehad...net als Patricia zegt mss komt hij eerder voor eten en anders heeft hij genoeg gewoon de volgend ekeer ff opletten en evt aan je moeder laten zien hoe het 1 en hoe het andere eruit ziet....
Waarom maak je de bakjes niet als volgt klaar: per bakje de voeding en de nutriton bij elkaar gemixt, dus kant en klaar. Kan je moeder het niet fout doen. Werkt hier prima En als je kindje niet moppert valt de schade vast enorm mee nutriton is alleen een verdikker en verder weinig meer. Erger was het geweest als je kleine dubbele voeding had gekregen per fles denk ik.