hallo mijn meisje blijft maar verkouden al 6 weken aan een stuk . is dit normaal ?? ze blijft hoesten niezen en snotteren. van de week had ze ook echte traan ogen terwijl zie die met huilen niet eens heeft. de tranen rolde over haar wangen . ik dacht zou t dan miss hooi koorts zijn ,maar mijn vriend en ik hebben daar nooit last van en ik dacht juist dat die allergie juist opgebouwd word dus dat ze er miss te jong voor is om hooi koorts te hebben . wat zouden jullie doen ??? wil vanmiddag even naar t weeg uurtje gaan om t daar ook even te vragen .
ik zou even overleggen maar geloof me, er zijn zoveel kindjes die continu verkouden zijn, zeker als ze naar het KDV gaan steken ze elkaar de hele tijd aan. maar altijd goed om het even te overleggen hoor, je hoort trouwens ook heel vaak dat het ineens weg is als het zomer is en dan in de winter weer terugkomt.
Komt ze ook niet in aanraking met andere kindjes van vriendinnen etc? Ik vind het niet zo heel raar, maar je kan het natuurlijk altijd even navragen bij het cb.
ja ze ziet natuurlijk wel andere kindje maar niet zoveel en vaak . maar heb t ff na gevraagd en t was niet zo erg als ze maar geen koorts en zo krijgt...
Tja mijn kindjes zijn al meerder keren zo'n beetje de hele winter verkouden geweest. Het hoort er een beetje bij, bij die kleintjes. Maar als het erger wordt ofzo, gewoon even naar de HA..!
Mijn zoontje is nu ook al 11 weken verkouden. Het begon toen hij 6 weken was. Ook heeft hij vaak koorts. Maar de huisarts zegt dat het bij het virus hoort.
heey heey hier een kindje dat al 4 maand verkouden is en lijkt maar niet over te gaan,, als je het niet vertrouwd gewoon even naar de ha heen Liefsz
Hoi Lisa, Mijn zoon is ook al weken verkouden en vooral hoest hij veel. Ik ben al meerdere keren bij de HA geweest. Zijn longen klinken goed. De doker zegt dat het inderdaad gewoon een virus is en dat dat lang kan duren. Zolang de kindjes vrolijk zijn, goed eten, drinken en poepen kan het niet veel kwaad zei hij. Maar gewoon in de gaten houden hoor. Als je het niet vertrouwd toch even naar de HA.