Vorige week ben ik op een hara party geweest en heb een start zet gekocht. zijn er hier dames met ervaring? wat vinden jullie van HA-RA
Ik heb ooit zo'n ramenzeemding gekocht. Was er super enthousiast over. Was....want ik heb nu de Karcher ontdekt, haha! Succes met schoonmaken
Het is schoonmaakmaterialen en middelen op basis van natuurproducten. Het moet nogal prettig schoonmaken om het zo maar te zeggen. Ben erg nieuwsgierig naar ervaringen. Voor info Ha-Ra in Nederland
Ik wil het graag hebben maar vind het nog al duur 90 euro voor een starters pakket. Waar kan je ze goedkoper krijgen?
Geen idee mijn nest en poetsdrang kreeg de overhand en ben zelfs nog een beetje meer kwijt Niet heel veel gelukkig maar ben erg benieuwd hoe het gaat werken
I love hara. Ik zweer erbij klinkt stom misschien maar sinds ik dat ben gaan gebruiken gaat alles sneller
Toch die set maar ook de handschoenen en doeken. En de dweil is zou echt niet zonder mijn dweil kunnen
Ik heb in grijze verleden deze producten verkocht op party's. Aanraders en de top producten zijn blue pasta, leerbalsem en kalkex
Ik heb de mach 6 handschoen besteld een klein blauw met wit doekje voor oa de bank enz de grote blauwe fles de blue pasta en een klein proefflesje kalkex oja en nog de droge handschoen en een blauwe doek. Wat ik al zie mijn poetsdrift nam een beetje de overhand
Ik ook, ben helemaal om. Ben vooral blij met de dweil (en de bijbehorende stofwisser) en de ramenwasser. Maar ook met de schoonmaakwashand (zo heet ie vast niet) voor buiten. Die gebruik ik om het hout aan de woning mee schoon te maken en de auto mee te wassen. Heb er ook zo 1 voor binnen, voor tegels en zo, maar die gebruik ik dan weer bijna niet. (en ik sjoemel ook wel eens door lekker een scheut ajax te gebruiken want dat ruikt tenminste haha)
Trouwens toen ik die witte met blauwe haartjes handschoen (denk dat dat de mach 6 is dan) kocht heb ik alle tafels eens goed afgenomen, en dat ding was echt bijna zwart. Zoveel verborgen viezigheid haalde ik van elke tafel nog!
Ik ben zo benieuwd naar de schoonmaak producten. Ik krijg ze maandagavond. Zoon gaat dan naar papa dus kan ik me dinsdag uitleven. Ben zo benieuwd