Balmain Hair Make-Up 60cm Chocolat Brown - € 73,74 : Voorkappers.nl Ik heb dit haarstuk gekocht, maar ik zit een beetje te tobben met het verf voor mijn eigen haar. Welke kleuren zou ik moeten hebben? Je ziet het niet goed dit plaatje, maar de extensions hebben ook wat lichtere highlights er in zitten. http://www.lasbridalhair.co.uk/USERIMAGES/BALMAIN%20HAIR%20MAKE%20UP%20COMPLETE%20EXTENSIONS.JPG Op dit plaatje zie je het wat beter. Ik heb sowieso een pakje kastanjebruin wat ik voor nu er even doorheen gooi. Maar voor dadelijk vind ik het toch mooier als het zoveel mogelijk overeen komt.
Ik zou daar echt voor naar de kapper gaan.. Want het lijkt soms niet helemaal op het pakje en dat zou zonde zijn... Of je neemt het haarstukje mee naar de winkel en bekijkt het daar rustig..
Ja inderdaad. Nu maakt het ook niet heel erg veel uit, omdat het stuk meerdere kleuren bevat. Maar voor de bruiloft laat ik het denk ik wel doen bij de kapper ja.
zo grappig, ik heb precies hetzelfde haarstuk gehad en daarna van Balmain in die kleur nog een jaar lang extensions gehad. Inmiddels weer terug naar middenblond. Ik vind het moeilijk te beoordelen omdat ik niet weet wat jou haarkleur is. Mijn eigen haarkleur was donkerblond. Ik heb het middenbruin geverfd en er wat highlights in gezet. De verf haal ik altijd bij de kappersgroothandel van Wella. Heb net alles weg gedaan anders had ik je zelfs de kleurnummers kunnen geven. Ik had volgens mij kleurhoogte 2.6...
Kastanjebruin zal toch al heel aardig in de buurt komen. Ik lees dat je dat er nu doorheen doet. Fijne van die Balmain extensions vind ik dat ze nooit helemaal 1 kleur zijn.
MrsSnuggels. Ja daarom, dus je kan wel een klein beetje afwijken. Heb je de kleurnummers dan voor mij . Dat vind ik wel fijn voor de bruiloft haha.
Hoe vond je het haarstuk eigenlijk? Was je er tevreden over? Ik vind hem echt super mooi, maar ik hoop dat ik hem ook zo kan houden. Heb je nog tips over een evt. borstel en andere verzorgen. Er valt op internet vrij weinig over te vinden namelijk.
Partyrocker, ik ga eens op zoek naar die nummers. Ik heb die verpakkingen enzo allemaal weg gegooid en mijn haar is nu al een tijdje lichter. Ik vond het een fijn haar stuk. Heb hem best een tijdje gebruikt. Wat ik deed was borstelen met een speciale extension borstel. Verder wassen met milde shampoo en ik deed er een haarmasker in van John Frieda. Maar wassen deed ik heel weinig. Ik was er echt wel tevreden mee!
Ik heb jaren voor balmain gewerkt en dit haarstuk is niet van echt haar, maar synthetisch. Een haarmasker zal dus weinig uithalen wel kan je het wassen met een heel klein beetje milde zeep en warm water. Belangrijk is dat je het niet te warm styled. Omdat het een echt haar is kan het dus smelten. Kijk goed op de verpakking tot welke temperatuur het kan (dit weet ik niet meer, is alweer 5 jaar geleden . Wat kleur betreft zou ik naar de kapper Of kappersgroothandel (zij kunnen goed adviseren maar is natuurlijk wel eigen risico) gaan. Het is altijd erg lastig zon kleur goed te benaderen en dat is wel belangrijk. Ik vind het altijd behoorlijk storend als het heel duidelijk is dat het niet echt is. Succes!!
Heb het geverft en komt inderdaad heel erg in de buurt. Mijn eigen haar is nog iets aan de donkere kant, maar dat vervaagt met zeker 2 weken.
En Debster. Tot 180 graden mag het. Heb het net gestyled en zit prima zo. Moet alleen nog een keertje eroverheen als k meer tijd heb. Ik was vooral nu even aan het testen .
Ik heb het dus wel een paar keer met een haarmasker gewassen. Het was toen al wel wat ouder en het heeft toch wel wat geholpen moet ik zeggen. Ik heb het wel echt maar een keer of 5 gewassen en zeker een jaar gebruikt. Het leidt niks.
O ja! Bij het stylen is het bij mij fout gegaan. Ik heb de tang waarschijnlijk echt te heet laten worden en daarna was het niks meer. Nu ik hier de tips van debster lees, schiet het me weer te binnen...