Met deze mail wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben Eliza, 26 jaar jong en ik wil graag een kindje. Tot nu toe projecteer ik al mijn moedergevoelens op mijn drie katertjes, tot grote hilariteit van mijn vriendin en ergernis van mijn vader. Gestopt met de pil een paar maandjes terug, maar nog heel relaxed aan het seksen. Dus nog niet bewust de juiste dag bij houden. Ik zeg tegen mezelf dat ik geen haast heb, maar ondertussen als die NOD nadert... Ik merk dat ik er veel meer mee bezig ben dan ik verwacht had. Ik vind het ook wel heel vreemd. Misschien is er wel van alles aan de hand in mijn baarmoeder en ik weet het niet eens. Mijn vriend begrijpt dat een beetje. Alleen is hij wat nuchterder, "als het zo is, dan kom je er heus wel op tijd achter, zo op je lijf letten werkt echt niet mee." Zo ontnuchterend die mannelijke logica, maar ook zo nodig af en toe Maar goed mijn NOD is dus vandaag! Nog niets te zien. Maar ik had een erg regelmatige cyclus, maar de vorige keer was maar 24 dagen, dus misschien haal ik die dagen deze cyclus wel in. Verder wel gespannen borsten, grotere tepels (zei zelfs vriend-lief, vond 'ie wel errug leuk ) al een paar dagen een ongi gevoel met pijn in mijn buik soms en erge pijn in mijn rug bij het wakker worden. Dat heb ik normaal nooit, maar ik heb altijd wel ongi klachten voor de NOD. Dus eigenlijk zegt het allemaal niets (dit roep ik dus heel hard met mijn verstandige helft). Natuurlijk hoop ik op iets heel anders. Na ja, dames, we zijn natuurlijk allemaal onszelf zo nu en dan gek aan het maken. Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar nu wilde ik zelf ook ineens heel graag mee doen. Zo genoeg over mezelf, het lijkt me leuk om met jullie af en toe te kletsen. Niemand in mijn omgeving weet dat we 'bezig zijn'. Gisteren zei ik nog tegen schoonmoe dat ik toch wel een jaar of drie wilde wachten. Hihi, ze wil graag oma worden, ze moest eens weten. Maar geheimpjes zijn moeilijk en daarom wil ik ze af en toe met jullie delen. Succes voor iedereen die bij mij in het schuitje zit en alle geluksvogels die nu al in het zwangere schuitje zitten; geniet er van (ik hoop dat ik er snel bij mag!) Eliza
en veel succes.. Wel grappig dat je probeert het verborgen te houden voor je schoonma, ik zou dat denk ik ook wel kunnen.. mijn ouders en een paar vrienden van ons die weten dat we nu voor het echie gaan klussen en voor mijn moeder kan ik het echt niet verborgen houden!
Voor mijn moeder vind ik het inderdaad het moeilijkst. MIjn vriend zegt dat hij tot 3 maanden zw wil wachten tot hij het zegt, maar ik weet zeker dat zodra ik zwanger ben toch echt mijn vader en moeder ga vertellen!
Welkom op het forum! Ik denk dat vele het geheim houden. Wij ook hoor. Succes met klussen... offe misschien is het al wel raak. 8) Ga je binnenkort testen?
Nou wij hebben het nog aan helemaal niemand vertelt. En MOEILIJK dat ik dat vind, pfff. Soms praat ik bijna mijn mond voorbij Maar nog 2 en een halve week volhouden, dan geven we de echo (s) op mijn verjaardag aan mijn moeder en schoonmoeder. hihi. Wat zullen ze op kijken. Ze weten absoluut van niks!
Welkom en veel plezier hier. Toen de testen positief waren heb ik het direct aan mijn ouders verteld... ze reageerde heel erg enthousiast. Met het geheim houden voor de rest heb ik helemaal geen moeite... Kus Toys
Bedankt voor de berichtjes! Wanneer ik niet ongi word ga ik morgen wel een test kopen. Mijn plan is om een week te wachten met testen, maar misschien test ik wel eerder. Ik ben een beetje bang voor de teleurstelling, maar de onzekerheid is ook vervelend. Dus even die twee afwegen. En het vertellen met de echo's! Dat lijkt me super maar ik weet gewoon niet of ik tegen iedereen mijn mond kan houden, zeker tegen mijn moeder niet. Nou ja, eerst maar een zwanger worden hè?
Hoi Debby, Helaas heb ik negatief getest maandag. En gisteren een veegje bloed na het plassen en nu iets meer. Dus helaas de duveltjes komen eraan. Even afwachten tot ik echt ongesteld word, dan weet ik hoe lang deze cyclus was en kan ik mijn banner weer aanpassen.
Ook welkom en veel succes! Bij ons weet alleen mijn schoonzusje het. Zij zijn al meer dan een jaar aan het 'proberen' en dus kwam het ter sprake. Ik weet nog niet, als het zover is, wanneer we het gaan vertellen. Ik denk dat mijn moeder het wel aan me ziet. Die ziet dat altijd aan gezichten (en 't klopt meestal ook!).
Ha Appeltje, Hmm.. innesteling. Daar had ik nog niet zo aan gedacht. Maar nu je het zegt... Het zet nog niet echt door. Nog steeds af en toe een beetje roze bij het afvegen, maar mijn onderbroekjes blijven pachtig wit. Dus zo weinig is het nog. Ik voel me wel ongesteld. Pijn in mijn buik en rug. Dus ik hoop steeds maar dat het doorzet. Vandaag zat ik met een klant in gesprek en toen kreeg ik ineens zo'n buikpijn dat ik ineens doodsbenauwd was dat het bloed eruit gutste. (hihi, dat dacht ik echt, was bang dat ik door zou lekken ). Zodra het kon naar de wc gerend en helemaal niets zou dat een innesteling zijn? Dan had ik wel een erg late eisprong. Het is makkelijker om van een beginnende menstruatie uit te gaan, dan maak ik mezelf minder gek. Liefs Eliza