mijn naam is sylvia en 31 januari wordt ik alweer 25 ben nu 16 weken zwanger van de eerste en het bevalt me goed wel veel moe maar ja hoort erbij ik woon samen met me vriend ook 25 een papegaai en 3 ratjes in venlo ben gek op kinderen dieren en reizen jullie horen meer van me grtz sylvia
Welkom. Ik ben zelf in de buurt van Venlo opgegroeid. Ben 9 jaar geleden naar het zuiden verhuisd. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik woon nu in Sittard. Maar mijn familie woont nog in Venlo en omstreken (broertje in Sevenum, zusje in Kronenberg, moeder in Venlo)
o dat is dus overal en nergens ahha maar zie dat je al 9 dagen over tijd bent volgens mij vind de kleine het veel te lekker daar
Test nog altijd negatief. Dus weet nog niet of ik zwanger ben. Heb wel veel symptomen, maar niet overtuigend. Slopende weken. Maar we wachten geduldig af. Heb afgelopen woensdag te horen gekregen dat ik een blaasontsteking heb, dus zolang ik dat nog heb ga ik niet meer op nieuw testen.
ow oke ja ik ken dat ik dacht ook dat ik zwanger was en mocht geen test doen van me vriend haha moest wachten tot ik maandelijks feestje had dat waren echt rotdagen ahha
Ja is ook. Had vorige week op maandag, woensdag en vrijdag getest. Heeft me veel geld gekost, dus heb ik me tot na de blaasontsteking een testverbod opgelegd.