Haai.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Hope79, 31 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope79

Hope79 Nieuw lid

30 jan 2008
    4
    0
    0
    Hallo lieve mensen.
    Ik heb gister mn eerste berichtje geschreven. Maar ik zal me ook even voorstellen.
    Ik ben 28 jaar, en heb al een dochter van 7 en een half. Zij is als een one lucky shot wonder geboren. Op het moment dat ik wist dat ik zwanger was ben ik gestopt met roken, drank en drugs wat ik toen elke dag gebruikte. Het was een moeilijke tijd, afkicken als je zwanger bent. En gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden. Ik was erg jong en de enige in mijn omgeving en werd als niet serieus behandelt. Iedereen dacht dat ik de zus was van mn dochter. Ik ben erg onzeker daardoor geworden en natuurlijk omdat het best hard aankomt als je dan opeens nuchter bent en alleen er voor staat.
    Nu zoveel jaar later gaat het goed en heb ik een lieve man gevonden waarmee ik alles kan delen en we zijn nu al een jaar bezig voor een broertje of zusje voor mn dochter. Maar ik kan mezelf helemaal gek maken met mogelijke zwangerschapsverschijnselen. Het helpt zeker door te lezen over jullie ervaringen. En dat je niet de enige bent in al die onzekerheid en verwachtingen en teleurstellingen. Ik hoop dat ik misschien ook iets voor jullie kan betekenen met mijn ervaringen.
    groetjes Hope79 :)

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Wat goed van je dat je er af bent geleven van de drugs en drank en van het roken =D> =D>

Liefs wolly :)

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, veel succes met zwanger worden ;)

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

5. Niet meer actief

Welkom!

Deel Deze Pagina