hallo allemaal ik ben esther net 34 woonachtig in vlaardingen moeder van al 2 grote jongens Johnny bijna 15 en Jaimy bijna 9 ben 2en halve week geleden geopereerd om me sterillisatie ongedaan te laten maken een spannende tijd maar goed alles is goed gegaan en nu maar hopen dat ik snel zwanger mag zijn tja heb je vragen dan hoor ik ze wel liefs esther
welkom...succes. dat lijkt me wel raar 2 grote jongens en dan neem je er toch nog er 1 bij. maja het lijkt me ook wel weer leuk. SUCCES
dank je nou daar heb ik ook echt wel lang over nagedacht en gepraat maar ze vinden het helemaal geweldig gelukkig en natuurlijk me vriend die heeft nog geen kinderen vanzichzelf ja ik vindt het ook wel spannend allemaal
Hoi Essie welkom! Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn. Ik kreeg een broertje toen ik 9 was en ik d8 ook dat ik dat leuk zou vinden. Door de enorme kloof tussen ons kwa leeftijd klikte het totaal niet, zeker toen ik in de pubertijd kwam werd ik afentoe helemaal gek van hem door het leeftijds verschil. Nu ik wat ouder ben ben ik hem heel leuk gaan vinden nu ik niet meer elke dag thuis woon. Ik hoop dat jou kids het leuker ervaren maar je hoort dit soort verhalen wel vaker. sterkte enne ik hoop dat je gewoon weer lekker zwanger kan worden Groetjes Pacifier
hoi en bedankt voor je welkom ik snap precies wat je bedoelt want tussen johnny en jaimy zit nu ook 6 jaar verschil maar gelukkig kunnen ze niet met maar ook niet zonder mekaar en wat je zegt we moeten dat toch zelf ondervinden LOL maar tot nu toe zijn ze nog steeds positief Gr Es
Welkom op dit forum Je hebt er vast goed en lang genoeg over nagedacht. Ik kan mij het wel voorstellen dat je dan met je nieuwe vriend ook graag kinderen wilt. Ook spannend voor je andere kinderen. Hoop voor je dat het snel raak zal zijn. Gr Britt
ja bedankt voor je welkom Britt ja dat het spannend is dat kun je wel zeggen pff We zien wel hoe het gaat allemaal
Welkom hier! Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag worden! En dat leeftijdsverschil... Ach ik vind dat juist wel leuk, hihi.. Maar ja, ik heb er natuurlijk niets over te zeggen Liefs kiss
hallo welkom op het forum hopelijk is de operatie goed gegaan en magje zeer snel zwanger zijn.. succes liefs dionne