ik wou net zeggen dat mijn nichtje van 4 het zelfs nog weet, inderdaad als dit verveling is dan mag ze fijn even een taakstraf uitvoeren en daarmee net zoang werken tot alle centjes zijn terugbetaald.
Nou dan zal ik psychisch wel niet helemaal 100 zijn want toen ik een jaar of 11/12 was heb ik ook wel eens 112 gebeld, puur om te kijken wat er dan zou gebeuren...ik wist echt wel dat het niet mocht, de gevolgen ervan overzag ik nog niet helemaal maar denk niet dat het zo raar is om het een keer ''voor de lol'' te bellen 500x is dan wel heel erg overdreven en vind ik ook zeker een fikse straf die ervoor moet zijn....
Foei foei Ik heb nooit 112 gebeld. Ik belde met vriendinnen vaak sex lijnen . (jammer dat er geen "schaam" icoontje is) Vind dat ze dat meisje mogen laten betalen voor de kosten die ze gemaakt heeft. Echt belachelijk dit!
Ze was al 14 hoor. Maar 552 keer bellen, dan moet ze toch op zijn minst uit een gezin komen waarin heel verkeerde normen en waarden gelden ofzo. Of ze heeft inderdaad een of ander psychisch probleem.