Hoi meiden! Hier ook een import Hagenaar Jaren in het Westland gewoond en een paar jaar in Rotjeknor.
ja inderdaad allemaal nep-hagenezen.. maar onze kindjes zullen ras-echte zijn! nog iemand naar de koninginnenach geweest?
Hier nog een nep Hagenees. Ben 2.5 jaar geleden bij mijn mannetje ingetrokken en hier gebleven. We woonden eerst in Mariahoeve en nu in Ypenburg. Niet mijn favoriete wijk, maar vooruit. Voor een paar jaar nog wel uit te houden.
Had dolgraag er heen gewild, maar met dikke buik en bekkeninstabiliteit leek mij dat niet echt een strak plan hahah. Maar zag wel wat stukjes ervan op TV west, dus was wel blij dat ik niet geweest ben, veeeeeeeeels te druk. Wilde eigenlijk naar Caro Emerald en Di-rect.
haha, met zo'n dikke buik zou ik er ook niet heen gaan nee! Het was ook pokke weer, volgens mij hebben we niet veel gemist. Ik woon ook in Ypenburg.. ik vind het ook niet zo'n spannende wijk, zeker niet als je eerst op het Noordeinde hebt gewoond.. zucht.. goede oude tijd.. maar voor een kleintje is dit wel beter! Ik woon ook nog eens boven een kinderdagverblijf dus dat is helemaal top! Ik ben trouwens ook 28
Ik meld me ook maar even aan hier! Hier wel een echte hagenees...geboren en getogen! Ik klets gezellig mee.
Hey meiden, Zo nou ik zou graaaaag in Ypenburg willen wonen hoor..!! Ik woon nu op de mient.. Tegen over de begraafplaats Heb rustige buren dus Hiervoor in kijkduin gewoond dat mis ik wel een beetje hoor lekker dicht bij t strand enzo.. Maar opzich woon ik hier ook redelijk rustig en heb alles dicht bij.. Ik zag iemand die de vraag stelde hoe oud we waren. Ik ben 22 ( Een jonkie dus )
@Jeem22 haha van de buren heb jij niet veel last Ik woon in moerwijk. Lekker dichtbij de winkeltjes. Ik ben 21 ook een jonkie hier
He gatsie, nare gedachte zeg.. maar inderdaad lekker rustig, en veel verstopplekjes voor je kids later.. kunnen ze zich achter elke steen verstoppen!
Hahaha nou 1 ding scheelt ik kijk er niet op uit hoor Zit nog een huizen blok tussen En ja tegen de tijd dat die buiten kunnen spelen hoop ik den haag toch wel weer uit te zijn
@sas26 We wonen in die hoge flats, tegenover het reisbureau bij de winkels. Onder onze flat is nu al 3x in 1 jaar ingebroken in de garage. Elke keer weer ruiten van auto's aan gort geslagen, motor gejat, noem maar op. Tja, dan baal ik wel enorm. En die hang jongeren in onze portiek met hun joints ben ik ook flink beu! Er zijn wel veel speeltuintjes dus wat dat betreft kunnen we onze lol op. Ik ben 29 btw.