Auto parkeren we helemaal in de woonwijk aan het einde van de boulevard, zeg maar bij de Pizzahut daaro. Lijstje goed idee, begin bij mezelf, als jullie dan jullie gegevens geven, gooi ik die er wel bij. Zal het wel in dit topic houden.
Lijst Haagse meiden - Blackeyedgirl, 28 jaar, bezig voor 1e kindje, getrouwd, wijk Morgenstond -Ikke1981, 28 jaar, 1 zoon van 21 maanden, getrouwd, wijk rustenburg.oostbroek
Lijst Haagse meiden - Blackeyedgirl, 28 jaar, bezig voor 1e kindje, getrouwd, wijk Morgenstond -Ikke1981, 28 jaar, 1 zoon van 21 maanden, getrouwd, wijk rustenburg.oostbroek -Moppiepoppie, 26 jaar, 1 dochter van 10 maanden; bezig voor 2e, getrouwd, Laak/Rijswijk __________________
Lijst Haagse meiden - Blackeyedgirl, 28 jaar, bezig voor 1e kindje, getrouwd, wijk Morgenstond - Ikke1981, 28 jaar, 1 zoon van 21 maanden, getrouwd, wijk rustenburg.oostbroek - Moppiepoppie, 26 jaar, 1 dochter van 10 maanden; bezig voor 2e, getrouwd, Laak/Rijswijk - Ninoshka, 34 jaar, bezig voor een 1e kindje, getrouwd (deze maand!), wijk zeeheldenkwartier
Lijst Haagse meiden - Blackeyedgirl, 28 jaar, bezig voor 1e kindje, getrouwd, wijk Morgenstond - Ikke1981, 28 jaar, 1 zoon van 21 maanden, getrouwd, wijk rustenburg.oostbroek - Moppiepoppie, 26 jaar, 1 dochter van 10 maanden; bezig voor 2e, getrouwd, Laak/Rijswijk - Ninoshka, 34 jaar, bezig voor een 1e kindje, getrouwd (deze maand!), wijk zeeheldenkwartier - Meetie, 23 jaar, 2 zoontjes (oudste bijna 3, jongste 7,5 maandjes), samenwonend, Rustenburg/Oostbroek
Lijst Haagse meiden - Blackeyedgirl, 28 jaar, bezig voor 1e kindje, getrouwd, wijk Morgenstond - Ikke1981, 28 jaar, 1 zoon van 21 maanden, getrouwd, wijk rustenburg.oostbroek - Moppiepoppie, 26 jaar, 1 dochter van 10 maanden; bezig voor 2e, getrouwd, Laak/Rijswijk - Ninoshka, 34 jaar, bezig voor een 1e kindje, getrouwd (deze maand!), wijk zeeheldenkwartier - Meetie, 23 jaar, 2 zoontjes (oudste bijna 3, jongste 7,5 maandjes), samenwonend, Rustenburg/Oostbroek - Melloncollie, 24 jaar, 1 dochter van bijna 10 maanden, samenwonend, wijk Houtwijk
@Ninoshka, Haha dit was dus de eerste keer dat je getrouwd invulde, leuk zeg! Voelt altijd gek he. Ik moet van binnen ook altijd giechelen als anderen mij bij me vriend's achternaam noemen of ik mijzelf ergens als zijn vrouw moet benoemen Met bedrijven heb je dat namelijk wel eens, of doordat de kinderen ook zijn achternaam dragen.
Ja, vind het ook erg leuk. Ik heb nog niet offiecieel mijn 'nieuwe' achternaam hoeven in te vullen. Al heb ik niet helemaal een nieuwe naam, heb zijn achternaam achter die van mezelf geplakt Nooit geweten dat het zo leuk is!
Hihi, leuk he je mans naam gebruiken, wij zijn inmiddels bijna zo'n 4 jaar getrouwd, maar heb nog vaak dan mensen vragen naar mijn vriend, ben op mijn 24e getrouwd dus redelijk jong. Dus bijv. "vindt je vriend dat wel leuk?", ik geef dan vaak het antwoord: 'Ja hoor en mijn man ook'
@Ninoshka: Nog gefeliciteerd, meid! Wel jammer trouwens dat je voor de wet officieel altijd je meisjesnaam blijft houden. Vind ik maar flauw
@Ninoshka, Ja inderdaad, waarom heb je ervoor gekozen om je man's naam achter de jouwe te plaatsen? Als ik ooit mag gaan trouwen, dan neem ik gewoon heel mijn man's naam over.. want ze klinken echt lelijk samen haha.
Hey Moppie, dankjewel Tja ik heb sowieso mijn eigen naam gehouden, alleen zijn naam erachter geplakt. Mij is nog niet helemaal duidelijk op welke papieren je nou je meisjesnaam hebt en op welke je nieuwe. Op mijn paspoort in ieder geval voorlopig alleen nog mijn meisjesnaam want die was net vernieuwd..