Morgen dames! Ik heb in het dagelijks leven ook mijn mans naam aangenomen. Maar toen we ons huis kochten, werd er overal in de papieren mijn mans naam-mijn naam gezet, en nu staat dat dus ook op het naambordje (geregeld door de VVE). Maar zodra er een kleine komt, nemen we toch een bordje met fam. mans naam hihii gelukkig is het niet mijn naam-mans naam, dat klinkt ook te erg voor woorden op alle papieren staan volgens mij je meisjesnaam, maar dan komt er bij getrouwde naam, of echtegenote van e/v, of zoals wij er van maken eigendom van hihi
@ Meetie, ja vind het gewoon niet leuk om mijn eigen naam na 34 jaar eruit te gooien Maar er is wel wat veranderd dus wilde ook niet hetzelfde blijven heten. Hij is een verrijking in mijn leven dus wil wel graag zijn naam erbij hebben. Ik vind het voor mij veel beter kloppen zo! (en de namen klinken goed samen haha, dat scheelt natuurlijk ook)
Hey meiden, gaan jullie ook naar 't festival zaterdag in scheveningen? Ik ben er nog nooit geweest maar het ziet er leuk uit! Ik zal er wel te vinden zijn. Schollenpop, gratis toegankelijk popfestival op het strand van Scheveningen. Datum: 01-08-2009
@Blackeyedgirl, Hihi de buitenwereld heeft dus voor jouw bepaald dat jij gewoon je man's naam moet gebruiken Wij zijn dan niet getrouwd, maar als er een bordje naast de deur komt, dan komt er ook gewoon Fam. mansnaam te staan hoor. Ik voel me anders zo buitengesloten haha. Anders is het echt zo Fam. mansnaam .....en Meetie. @Papieren, Volgens mij mag je overal je man's naam invullen, tenzij uitsluitend gevraagd wordt om je meisjesnaam. Als het goed is, heb je overal ook doorgegeven dat je getrouwd ben, dus is je man's naam bekend. Ik gebruik vaak ook me vent's naam omdat het duidelijker is of ik spreek gewoon uit de naam van Fam. mansnaam, tenzij ik mij moet legitimeren. Ik doe dus altijd hetgeen wat makkelijker is. @Ninoshka, Ja daar heb je wel gelijk in. Dan heet je al 34 zo en gooi je die naam van de een op de andere dag weg. Ik vind het wel mooi hoe jij daar tegenaankijk. Met dat verrijken enzo. Ik ga trouwens niet naar het Schollenpop. Het is niet zo mijn muziek en om daar nu heen te moeten en te gaan staan in me eentje met twee ukkies.. Ik ga zaterdag al gezellig met me broertje op pad, velgen halen hihi. Voor diegenen die wel gaan: Veel plezier!
Haha ik ben zelf ook niet getrouwd, was het ook niet van plan ook, maar ga gewoon de voornamen erop zetten. Moet wel een groot bordje worden want er komen nog wel 1 of 2 namen bij in de toekomst
haha zo is dat! Ja de voornamen lijkt me prima plan Die staan er nu bij ons ook. Wordt in de toekomst misschien onze achternamen maar misschien ook wel niet, weet niet. Ik hoop er iig ook nog minimaal twee namen aan toe te voegen Moet nog even wat meer geduld hebben.... en door blijven oefenen!
Nee haha erg is het zeker niet! Ik moet zeggen dat we ons sexleven een enorme boost hebben gegeven sinds we proberen zwanger te raken!
Ja ik ook. Damnit, was ik de 1e keer in een ronde zwanger hahaha. Ben er blij om hoor, maar blijkbaar zijn we een nogal vruchtbaar stel...alhoewel, moet ook nog maar blijken bij de 2e keer.
Jeumig, de eerste ronde!! heerlijk Hopelijk lukt dat de tweede keer weer! Een collega van mij is nu zwanger van de derde en 't was bij alle drie in de eerste ronde raak! Ongelofelijk maar waar! Het kan dus zeker wel
Ja man, ik hoop dat je pendel uitkomt, zie dat je al ff bezig bent! Stay positive! Ik heb zelf best wel wat shizzle te verwerken gehad bij de bevalling. Hij was niet extreem categorie smerige horrorfilm, maar meer de categorie thriller... Ach, niets meer aan te doen, ben er zo goed als overheen. En ik heb een geweldig kindje ervoor gekregen!
ja, ben ik wel over de gehele linie. Af en toe wel down natuurlijk als die rotduivels weer tevoorschijn zijn gekomen, maar het komt wel! Ik geloof erin Categorie thriller klinkt ook al niet al te goed. Blij dat je het hebt kunnen verwerken en weer voor een tweede zwangerschap gaan! Oktober komt eraan!
Ja misschien oktober voor ons allebei wel goed nieuws! Dan is iig m'n dochter jarig dus toch wel een leuke maand
Hey hallo, Wat leuk zeg een haags topic ikkuh woon ook in Den Haag. Zuiderpark kent iedereen denk ik wel? Ik heb 1 dochter van bijna 10 maanden, wil absoluut (nog) niet aan een 2e denken (heb het veel te leuk zo met mijn muppie), ben bijna getrouwd en 25 jaartjes jong. Groetjes!
Haaihaai, Hier is het ook erg verbeterd sinds we bewust aan het klussen zijn, voorheen was het 1 of 2 keer per week, op zijn meest. Nu... zie link FF maar voor de getallen hihi
Hey Roshi, Leuk, mijn dochter is 2 daagjes ouder dan de jouwe En ook een hele leuke naam trouwens, heb die naam ook heel even in gedachte gehad. Nu is het toch Yelena geworden.
JAAAAAAAAA Hé leuk zeg!! Yelena vind ik ook een mooie naam maar mijn schoonmoeder heet Helena (ofzoiets) en dat vond ik toch net weer iets téveel lijken (mijn s-moeder is overigens een schat hoor)