hallo allemaal, ik vroeg me af of er ook meiden uit de omgeving haarlem hier op t forum zitten. woon zelf in ijmuiden, ben 23jaar. wij zitten nu in ronde 6 en hopen dat het snel raak mag zijn! lijkt me gezellig om hier met meiden uit de regio verder te kletsen. x
Hoi sannaa, waar woon je in velsen? leuk dat je reageerde, vind het nog wel een beetje rustig hier hoor!! maar leuk dat ik jou nu "ken" haha. x
hoi ja een beetje wel. oh velsen zuid dat is idd om de hoek geen mamma's (to be) uit omg haarlem? kan t me bijna niet voorstellen.... x
Hoi Hoi ik kom uit Haarlem............. Ik ben 24 jaar en net een paar weekje zwanger, mag ik meekletsen?
Hee leuk. Haarlem vind ik zo'n leuke stad. Heb 6 jaar in Amsterdam gewoond, vond ik ook leuk, maar altijd is haarlem mijn favoriete stad gebleven, ben blij dat ik weer terug ben. Als er meer komen, kunnen we een meeting doen in haarlem, gezellig!
Ik kom oorspronkelijk uit leiden maar ik vind Haarlem ook heel,leuk. Toch willen we als onze kleine een jaar of 1.5 rinchting Haarlemmermeer
pff wat rustig hier, geen mamma's (to be) uit haarlem, ijmuiden, velsen noord, velsen zuid, beverwijk, wijk aan zee, castricum, santpoort noord, santpoort zuid, velserbroek?? of iets anders wat in de buurt ligt van haarlem??
@denise, denk dat er ongi aan komt. heb last van mn bovenbenen en dat heb ik altijd als ongi aankomt. moet wel meer plassen dan normaal en meer aan de onderkant van mn borsten last dan aan de zijkant (dat is normaal voor ongi) maar zelf denk ik dat ik niet zwanger ben. op naar de volgende ronde! hoe is het met jou? vandaag 1ste echo zie ik, spannend!! x
Haarlemmermeer is idd ook dichtbij, daar willen wij ook heen. Mijn moeder woont er al Jah, vanavond echo, ik ben echt heel benieuwd, het is zo spannend
Mag ik mij hierbij ook aansluiten? Ik woon in de bollenstreek, maar mijn hele familie komt uit haarlem, dus voel me wel een beetje haarlemse eigenlijk Vanaf mijn woonplaats is het ook maar 20 min. rijden naar Haarlem, dus ja... Gezellig topic meiden!
Haha ja ik merk het! Maar waarschijnlijk komt het vanzelf! Zo te zien ben jij 7 weken zwanger? Gefeliciteerd!