haak/breiclub

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tulip, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lea

lea Fanatiek lid

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  3. lea

lea Fanatiek lid

:D:Dhey boney ken je dat schema wat eronder staat whahaha?;) ach kan ze kiezen welk schema.......

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    ;) ik had al geantwoord voor ik jou antwoord zag.

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    goh meiden...die laatste links zijn erg handig...
    heb ze meteen opgeslaan...

heb vandaag een nieuwe knuffeltje gemaakt...een fantasie diertje...
    zal morgen bij daglicht eens een foto maken, en dan hier plaatsen...

6. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ooo wat is het hier gezellig vandaag, lekker druk zag hem zowaar vrij bovenaan staan dit topic.

gezellig hoor dames.

ik heb vandaag een uitlje gehaakt, lekker in fantasie kleuren, zal morgen een foto maken. tevens ben ik weer begonnen met een telefoonhoesje haken voor een nicht van mij.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Beetje up blijven vandaag ;)

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ben net klaar met deze koe, en ben nu een babydekentje aan het maken. Roze met turquoise (softgaren van Zeeman) en ik haak wat bloemetjes om erop te naaien.

9. lea

lea Fanatiek lid

goed plan!

uithalen zo bleek gisteravond, is ook nog een rotklus! zit nog best veel garen in babyvestje.....

Leuke koe! ziet er heel leuk uit!

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha, grappige koe!

Uithalen is nooit leuk, maar ik doe het liever dan dat ik iets heb wat ik toch niet ga gebruiken omdat ik er ontevreden over ben. Heb ik eens met een sjaal van Tessa gehad. Wel 3x uitgehaald en de 4e keer vond ik hem pas goed.

Ik heb vandaag niks op de planning eigenlijk. Ja, vanmiddag of straks nog even wat boodschappen halen, maar eerst maar eens kijken of dat wel echt nodig is ;) Een dagje niks en thuis is ook wel eens fijn. We zitten zelfs nog in pyjama :)
    Wil vandaag m'n appel afhebben, ben al op de helft en toch ook nog wel een citroen haken. Moet lukken dacht ik zo.
    Mn bos wortelen bestaat inmiddels al uit 5. Het ziet er erg grappig uit. Zal snel wat foto's laten zien.

11. danip

danip Niet meer actief

Hey wat een leuke koe :D

Ik heb de bloemen af! Bedankt voor de vertaalschema's. Erg handig, dan kan ik ook vaker engelse patronen maken. Wat heeft die vrouw van de bloem een mooie weblog zeg, wordt er jaloers van! Ik heb 5 van die bloemen gemaakt, en ik denk dat ik de hele slinger zo maak. :D

Ik ga er vandaag mee verder, als het klaar is plaats ik even een foto!

12. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    goedemorgen,

zo hier zijn we ook weer wakker.
    sven al in de kleren, ik moet nog even douchen ergens vandaag.

ik ga vandaag mijn hoesje afhaken, en eens een leuk nieuw project bedenken, ook wil ik vandaag minstens 2 granny haken voor de deken van mijn nichtje. (maar die hoeft pas in december klaar te zijn) maar eerder klaar is altijd fijn.

13. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Heb hem nog steeds niet gevonden.. Zaterdag maar even een nieuwe halen.. Balen hoor! Heb er net weer energie voor gevonden en dan dit.. :( Ik weet ook niet meer welke maat ik had, dus ik hoop dat ik de goede haal... Anders worden de granny's heel anders he?

14. lea

lea Fanatiek lid

goeiemorgen allemaal! zo gaat mijn oudste dochter naar de peuterspeelzaal en dan kan ik eens gaan kijken aan welk project ik zal gaan beginnen. Heb zin in heleboel dingen, heb al een leuk mutsje gezien wat ik wil haken, wil eigenlijk wat gaan naaien, en heb een borduurpakket liggen van floddertje wat ook wel erg leuk is...... kan niet kiezen!!!:D Jullie horen nog wat het gaat worden haha. vanmiddag nog niks op de planning staan, ja moet nog ravigottesaus halen, hadden ze gisteren niet bij de c1000 ik wil worteltjes gaan eten vanavond............

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Miireii. Balen van je haaknaald zeg. Hoop dat je de goede maat vind. En het goede merk. Ik heb verschillende haaknaalden in de zelfde maat en toch zijn ze dan verschillend.
    En als je nu een andere maat koopt zijn je granny's idd anders.

Lea, hoe oud is je oudste? En lekker dat je even dus je handen vrij hebt. En al een keus kunnen maken?

Ik heb gisteren een citroen, een appel en een halve wortel gemaakt. Ik vul dan gelijk op en hecht de draadjes af. Dus dan zijn ze gelijk echt klaar.
    Alleen de wortels niet. Maar daar moet ik nog even over verzinnen hoe ik die in een bosje krijg. Daar ben ik nog niet over uit.

16. lea

lea Fanatiek lid

mijn oudste is 3,5 en ik ben nu net weer thuis, nog geen keuze gemaakt dus... en nu zit ik al weer achter zp.........slechte zaak haha. Ik denk dat ik een mutsje ga haken heb ik echt wel zin in als het goed is heb ik nog geschikt garen liggen, alleen nog even kijken of ik goeie maat haaknaald heb, maar daar ga ik dus ff naar kijken...

boney, maak je die fruit/groentemand voor een kind of ter decoratie? ben erg benieuwd naar het resultaat!

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hij is voor m'n moeder. Net als Evert. Maar ik had me een week vergist. Dacht dat ik vorige week nog maar 2 weken had, maar vandaag over 2 weken gaan we erheen. Heb dus nog een week extra voor mijn gevoel.

Vandaag ben ik druk met van alles en niks en kan denk ik vanavond pas weer haken.
    Nu snel weg. doei

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wat een coole linkjes hebben jullie!! Ik stuur ze door naar m'n moeder, die heeft van m'n tante een berg met wol en katoen gekregen, die kan er wel wat mee ;)

20. danip

danip Niet meer actief

Nou hier alvast een foto van mijn bloemetjes tot nu toe :D (en thanx boney voor de link, staan veel leuken op!)

Deel Deze Pagina