haak/breiclub

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tulip, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

@ Miirreii: Ja ik wordt zelf ook heel vrolijk van al die kleurtjes. Als ik het mandje met wolletjes naast me heb, en de granny's en bloemen me om de oren vliegen dan wordt ik helemaal vrolijk haha. Heb je nog een naald en garen gehaald?

@Joyce: Ah ja dan zou ik het hier ook niet zomaar neer zetten. Moest al een drempel over om hier mijn link te plaatsen. Probeer anoniem te blijven, maar ach. Heb je al een haaknaald? :)

@ Dobbel: Hoe gaat het met je onderzetterbloemen? ( goed idee, ik haak er straks nog even een paar ;))

@ Lea, ik vind je mutsje heel mooi! Heel schattig!

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Danip, ik ben er nog niet verder mee gegaan vandaag, moest werken, en vanmorgen heb ik me weer even verlekkerd door verschillende patronen geworsteld, en even verder gegaan met het volgende telefoonhoesje.

ben met tig dingen tegelijk bezig.

3. lea

lea Fanatiek lid

haha ik zie het al voor me..... :$ maarre ik wordt er ook vrolijk van van al die materialen en wat er van gemaakt wordt natuurlijk! ik heb ook een grote bak met kantjes en bandjes als ik daar in zit te rommelen wordt ik ook helemaal blij..........:D

4. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Jaaaa! ik heb garen en een naald gehaald hahaha! Gisteravond gelijk 3 granny's gemaakt.. Maare, ik vind het aanelkaar haken een hell hoor! Damn!

Ik heb om de granny gewoon een randje met vasten gemaakt.. Maar ik vind het lastig om ze goed recht aanelkaar te krijgen.. Naja ik zie het wel, maar ik doe er echt een half uur over om ze vast te maken....!

5. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Danip: hoe heb je eigenlijk de achterkant van het kussen gedaan? (van je 2e kussen).. Heb je gewoon 2 verschillende lapjes gemaakt van granny's? Of zijn het rijtjes van vasten..?

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nee :) Die ga ik dus vandaag echt halen :)

Jah, precies het probleem is dat ik het opzich niet zo erg vind, om de link te geven maar er lezen zoveel mensen hier en zoveel mensen die dan ook maybe mijn blog gaan lezen.. En lezen vind ik leuk hoor, maar reactie achter laten is ook leuk.. Maybe plaats ik een reactie bij jou ;)

7. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    zo meiden...sorry, voelde me de afgelopen dagen niet erg geweldig...
    maar hier komt het foto'tje van mijn fantasie-diertje...
    het eerste knuffeltje voor ons kleintje...al hoop ik dat hij-zij er niet bang van is...;)
    zie al wel dat ik behoorlijk wat gemist heb...het was druk hier...

Bekijk bijlage 139097

en dit is de link:

Overzicht van patronen ~ DROPS Design

Dobbel...wat zijn die vogeltjes leuk...uit welk boekje heb je ze gehaald??

Vlinderbloem...die koe is ook super lief...

Boney, dat groente en fruit klinkt ook leuk zeg...

Danip....die bloemetjes zijn ook erg leuk zeg...

Lea....mutsje is ook super mooi, wat ik me daarop nog goed voor kan stellen zijn een paar pailletjes of kraaltjes...
    ik houd er van als iets schittert en glittert...;)

doppel...je cupcake ziet er lekker uit...;)

ga vanaf nu echt weer proberen vaken hier voorbij te komen...want anders mis ik een hoop leuke ideeën...;)

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ik ben bij blokker geweest en daar hadden ze geen haaknaald :( misschien morgen als m'n meisje op peuter is maar even in de stad kijke..

9. danip

danip Niet meer actief

Oh oh, heb het breien ook ontdekt... Had bij de action maar eens breinaalden gehaald, filmpje opgezocht, en nu heb ik een miniscuul sjaaltje gebreid... :) Nou dat wordt wat, nu moet ik naast het haken ook nog gaan breien (en ik had toevallig een boek van mijn vader.. ja mijn vader! gekregen om knuffels te breien.)

@ Joyce, heb je geen kringloop oid in de buurt? Daar liggen vaak ook stapels haaknaalden.

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja wel, maar daar komen we nooit ;)

Ga wel even in de stad kijken, mn meisje is nu op school dus kan mooi :)

11. danip

danip Niet meer actief

Succes! :)

Ik heb by the way wat leuke links op mijn blog gezet. Naar blogs waar veel leuke patronen op staan.

Ik had gister een halve sjaal gebreid van fluffy wol. Maar toen belde mijn moeder, en trek zo de breinaald eruit. Die steken vind je nooit weer, want het is nogal een compact harig geheel.. Sjips..

12. lea

lea Fanatiek lid

das balen danip, kun je weer overnieuw beginnen.....

@ femmenikita: leuk beest! je kindje is er vast niet bang voor, haha,

@joyce ze hebben bij de wibra ook wel eens haaknaalden....

@ boney: heb je al een fotootje van je groente? ben erg nieuwsgierig....

Ik ben nu bezig met een rokje voor mn oudste dochter maat 104 Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden....

13. lea

lea Fanatiek lid

rokje wordt genaaid overigens.....niet gehaakt......:)

14. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    breien, nee dat is niet mijn ding, heb ik het geduld niet voor, vooral als er iets fout gaat, en je moet heel veel uithalen, en dan die steken er weer opzetten, nee ik hou het bij haken.

gisteravond een tashanger gemaakt, zelf verzonnen,

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuke dingen komen er weer voorbij! Ik zal proberen snel wat foto's te maken.

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik ben dus bij wibra en hema geweest maar geen haaknaald! Ik heb nu een haaknaald bij hobbywinkel gekocht, je betaald misschein wat meer maar ik heb er wel een, maar nu weer geen haakwol :( M'n moeder heeft genoeg maar die is er vanmiddag niet.. SNIK!! Anyway, wat is nou eigenlijk de juiste maat voor een haaknaald? Ik zag echt tientallen verschilende maten.. Best leuk hoor, maar ikw ist dus niet wat ik moest kiezen.. heb geloof ik 2,5 gekozen..

17. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    meestal gebruik ik 3 of 3.5 maar heb vandaag ook dunner katoen binnen gekregen, dus dan heb ik 2, en 2.5 nodig.

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Oke, nou nr 2 was uit verkocht en ik dacht zelf uds 3 maar heb de middenweg gekozen :)

19. danip

danip Niet meer actief

Ik gebruik 3,5 en ook wel eens 3. Maar heb inmiddels ook een 2,5 en dat gaat ook prima. Dan wordt het gewoon wat strakker. Heb je helemaal geen garen meer dan? Want dat van de wibra moet ook goed zijn.

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nee, het enigste dat ik heb zijn naaigaren :p hahahaha!
    Ach morgen is manlief ook thuis, maybe kunnen we dan gezellg met z'n 3tjes gaan haln :)

Ik heb bij je gereageerd.. Nou ja je merkt denk ik vanzelf wel dat ik het ben :) Hahaha!

Deel Deze Pagina