hoe heet het en waar in Friesland? En nee zulke loodsen zijn niet "overal". IK naai nl heel veel en weet zo ongeveer wel waar ik wat kan vinden maar deze loods is mij onbekend, vandaar dat ik graag zou weten waar het precies is. Maar goed als je me kan helpen aan een naam en een plaatsnaam, dan kan ik even verder zoeken
Je hebt pb. Weet niet of het is wat je ervan verwachtte, maar ik kan er super rond snuffelen, en ik slaag altijd
lexie 74 ik zie dat je in de nop woont, mocht je heen gaan mits het te doen is kunnen we wellicht een keer samen gaan, ik ben ook heel erg benieuwd waar het is overgens,
Dobbel: heb het speldenkussen zonet ook gemaakt. Vond die van jou zo leuk, en kwam toevallig het patroon tegen.
Nee hoor, waarom? Ik ben alleen druk met haken en heb nog niks om te laten zien. Ik hoop donderdag of morgen. Miireii, wat een leuk kussen. Leuke kleuren heb je gekozen.
@ boney, nee het was meer omdat er nu een clubje is van beginnende haaksters en daar heel veel wordt geschreven en het hier erg stil wordt, maar dat komt natuurlijk omdat iedereen zo zit te haken Ik ben nu bezig met grannys, wel een verslavend karweitje moet ik zeggen, oh en boney ik heb nog naar je gezwaaid wij zijn wezen wandelen zondag bij het bos met die planeten........
Ow, dat clubje heb ik nog niet gezien. Zal eens kijken Gezellig Lea, mooi daar En nu ga ik naar buiten. Veel te mooi weer om binnen te zitten.
Ik ben meer een naaister, maar heb wel eens een sjaal en een poef gebreid. Vandaag kwam ik dit tegen (hoop dat de foto lukt), wat een gaaf ding he? Mijn volgende project!