Thanks meiden. Ik ben nu bezig met een beertje. Ik moet alleen het koppie nog. Ik merk dat ik dit toch wel veel leuker vind dan bijv. een deken of iets anders. Is natuurlijk ook veel sneller klaar he Ik zal nog een foto plaatsen als hij af is!
ik juist andersom, ik vind dekens, mutjes enzo haken veel leuker als die amies, ik vind dat eigelijk een beetje saai om te haken, maar gelukkig is iedereen anders, ben nu een deken voor mijn zoontje aan het haken, en zodra ik de wol heb ga ik aan een deken voor mijn nichtje beginnen,
Ik ga het als ik ooit nog een keer een beetje tijd heb, wel proberen hoor.. En dan met zoveel mogelijk kleuren en dan die vierkantjes. Lijkt me wel erg leuk! Maar goed. Heb nu nog maar 2 kleuren wol, de rest is al op hahaha! En heb weinig zin om wat nieuws te halen...
Wat een leuke muis zeg! Mijn deken schiet momenteel neit op, ben bezig met een muts voor ZL. Maar momenteel ligt die ook alweer een week op het dressoir. Van de week maar weer eens oppakken.
ik ben ondertussen ook bezig met een luckybag, wordt groter als ik had verwacht. maar wel grappig. als die klaar is toon ik een foto.
Tja ik ben van de praktische, dus die dekens zijn gewoon echt iets voor mij... Ook fijn dat je er niet bij hoeft te tellen of na te denken... Dus gewoon gedachteloos tijdens het TV kijken. Hoewel ik wel moet zeggen... Mijn granny waar ik nu mee bezig ben is nu 15 bij 15 vierkantjes. Het is dus al een behoorlijke lap: ieder vierkantje is 10 bij 10 cm, dus hij is nu 1,5 meter bij 1,5 meter. Dit is echt zo'n punt... dat je niet meer ziet dat er iets bij komt. Mijn doel is 2 bij 2 meter, dus nog zo'n 175 vierkantjes, eigenlijk ben ik pas net over de helft (nu 228 vierkantjes...). Dus als ik zo ver ben als nu, ga ik kleine projectjes doen tussendoor. De granny hoeft pas van de zomer af: is een verjaardagskado voor mijn zus. Dus... tijd zat!
hahaha nee, je hoeft niet te tellen! Enige keer dat je moet tellen is bij de eerste toer... http://quiltkat.web-log.nl/files/haken-is-hip---granny-square-1.pdf YouTube - Crochet Granny Square
De muts voor mijn zoon is af. Bordeau precies de kleur die past bij zijn jas en sjaal. Ik ben nu bezig met een poncho voor mijn dochter, maar daar gaat nog wel even wat werk inzitten.
Leuke muts, Jingles! Dikke naalden zo te zien... Ik ben nu ook effe tussendoor met een muts bezig... Maar ook de deken schiet goed op: we zitten op 18 bij 18 vierkantjes, dus dat gaat prima! Ik verwacht hem over een klein maandje wel af te hebben....
leuke mutsje jingels! heb vorige week bij oma ook maar even haaknaaden meegenomen en bij de slegte een instructieboekje gekocht. Nu nog ff tijd vonden om eraan te beginnen. Lijkt me mooi om een deken te gaan haken voor de kleine.
Ik ben 24 jaar en brei ook graag. Ik heb al 3 sjaals gemaakt,2 mutsen en ben nu met een babytruitje bezig. Als mensen nog leuke brei patronen zoeken: www.breienmetplezier.nl daar staan leuke/makkelijke op (gratis)
Hoe gaat het met haken en breien dames? Mijn dekentje vordert al aardig, zal er vandaag eindelijk een fotootje van maken en dan plaatsen Gr. Marielle
ik ben ook sinds kort bezig met breien vogens een patroon. dat had ik nog nooit eerder gedaan. ik heb inmiddels een beer, een teckel en een poes gebreid. nu ben ik bezig met een babydeken. ik heb een aantal keren overnieuw moeten beginnen, maar volgens mij moet het nu goedkomen. daarnaast ben ik ook veel bezig met borduren en ik ben momenteel ook bezig met een quilt/boxkleed van Twinkle Twinkle Little Star. leuk om te lezen dat hier ook een brei, haak club is!
Ik haak ook gewoon overal. Nooit vervelende reacties, alleen positieve. Het maakt me eerlijk gezegd ook niet uit wat andere mensen ervan vinden dat ik zit te haken...