Hallo, Ik heb op mp een ontzettend lief, schattig en handig wiegje gezien. Afmetingen matras is 90x40. Tussen wiegje en ledikantje in zeg maar. Is voor ons handig omdat we het zo lang mogelijk op onze kamer willen houden en daar hebben we ook niet veel ruimte meer over. Hoelang denken jullie dat een kindje hierin zou kunnen liggen? Zou het lastig zijn om dekbedden/dekentjes te vinden bij deze maat? Bedankt alvast!
Geloof dat mijn wiegmatras iets van 70 bij 40 was. Kocht mijn hoeslakens en lakens via mamaloes Gewoon de maat nemen die t dichtst in de buurt van je matras komt, zit stretch op. Mijn zoontje lag zo'n 20 weken in zn wieg. Had nog wel langer gekund,maar was heel beweeglijk en lag steeds overdwars enzo...stak zn handjes door het riet of zn voeten als hij dwars lag.
mijn zoontje heeft tot zijn 1 jaar in de wieg gelegen...maar was wel ook een diepe, als hij zat kon hij er net overheen piepen met zijn oogjes...dus maakte me minder zorgen. Bij 1 jaar ging hij zelf zitten en zich ook optrekken tot staan, dus toen ging het niet meer nadat hij er 1 keer uit was gevallen.....