Haalden jullie vroeger kattekwaad uit?

Discussion in 'De lounge' started by moonlight159, Feb 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ja hoor, heb best veel kattekwaad uitgehaald. Fikkie stoken buiten op straat, belletje lellen, portomonnee aan een touwtje en dan keihard wegtrekken. Dat soort dingen.

Het leukste vond ik dat ik de grootste etterstraal uit de straat gebeld had en gezegd: ja je spreekt met .... (noemde toen de naam van een vriendinnetje waar ik erge ruzie mee had,die zaten bij elkaar in de klas). Ik bel even om te zeggen dat we morgen de eerste paar uur vrij hebben. Bel jij de volgende op de lijst? :D

Owja en die grootste etterstraal heb ik een paar weken later echt aangevlogen. Hij was mn zusjes aan het treiteren en ik had het helemaal gehad met hem. Hij was helemaal in tranen en boos, want zn gloednieuwe nike tshirt heb ik van zn lichaam afgescheurd. Zo kwaad was ik op hem.

Stond ie even later met zn moeder aan de deur. Maar mooi dat mijn vader het wel voor me opnam (die had hem nl al een keer gewaarschuwd dat het niet lang meer zou duren voor ik mn grens bereikt had).

Maar dat is echt de enige keer dat ik iemand schade heb aangedaan.

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    hahahahahaha die vind ik erg grappig....hahahaha

Bedenk me net ineens, na het lezen van die universele afstandbediening. Wij hebben een "klik aan, klik uit" systeem voor onze lampen in de tuin en in huis. Met een afstandsbediening, klik je zo lampen aan of uit, erg handig. Totdat mijn vriend er achterkwam dat een paar huizen verderop, iemand hetzelfde gebruikte en hem dus ook op hetzelfde "kanaal" had staan. Aangezien we voor de tuin een afstandsbediening aan onze sleutelbos hebben hangen....kun je wel raden wat we een lange tijd deden, wanneer we 's avonds langskwamen.

Maar goed, toen waren we geen kinderen, maar 22 en 25....Heule grote kinderen dus hahahaha

3. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

Jan 27, 2010
    390
    171
    43
    Hahahaha Ik heb toen ik een jaar of 6 was een half jaar in het ziekenhuis gelegen en daar was ik een keer in de lift gestapt, die was net buiten de deur van de afdeling en keek met een raampje uit op de trap, steeds als de zusters of een dokter de trap op kwam drukte ik weer op het knopje naar beneden, net zo lang tot ze me uiteindelijk konden pakken:D

Of verstoppen onder/tussen de bedden van de "grote jongens" (jaar of 14) en die beweerden natuurlijk bij hoog en laag dat ik daar ECHT niet was alleen ik moest dan altijd lachen dus ze hadden het snel genoeg door :p

Toch appart dat ik aan die periode zoveel leuke herinneringen heb

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis

Jeetje een half jaar in het ziekenhuis....pfff dat is voor een volwassene lang, laat staan voor een kind! Kan me dan voorstellen
    dat je er dan wat "leuks" van maakt...voor zover je het leuk kan maken.

5. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja hoor ikke wel.... :p belletje trekken... poep voor de deur leggen in een krant en in de fik steken en dan aanbellen... goh nog wel meer dingen maar kom er ffe niet op :p mijn moeder had wat te stellen met me....

6. mellepel25

mellepel25 Actief lid

Apr 30, 2010
    398
    1
    18
    Oehhh eens even nadenken hoor :D

Wij trokken altijd containers omver.....absoluut NIET leuk, maar toen dacht ik daar echt niet over na..

Belletje lellen..totdat de politie het een keer zag en ons achterna reed. Wij al trillend in een bosje gewacht tot ze weg waren haha.

Vroeger had je nog van die srv wagens. Van die rijdende winkels..daar maakte we steeds de deur van dicht zodat niemand meer naar binnen kon.

Vast nog wel meer..even denken hoor

7. Only me

Only me Niet meer actief

Posters jatten uit bushokjes, vooral die van Bacardi waren toen in.....

8. Nischa

Nischa Bekend lid

Mar 19, 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    Hier ook te veel dingen uitgehaald te veel om op te noemen maar ook weleens stoute dingen haha.. zal er ff een paar opnoemen

Mijn zus is aantal jaar ouder dan mij die had een pakje condooms in haar laadje liggen wij die eruit gehaald en die condooms op gemaakt en bij een paar autos in de straat om de knalpijp gedaan waaronder ook bij onze eigen auto haha en dan gingen we in de bosjes zitten wachten tot iemand zijn auto prbeerde te starten en dan je dan op een gegeven moment een harde knal hoorde..

Belletje ringekelen tot vervelends toe!

Bloemen plukken voor me moeder uit de tuin van andere mensen.

en zo nog heeel veel meeeeer dingen:)

Ik hoop toch dat mijn zoontje dat straks allemaal niet gaat doen wat mama vroeger allemaal heeft gedaan. natuurlijk belletje rinkelen doet ieder kind

9. Only me

Only me Niet meer actief

Whahah boefjes!

10. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    * alle kookwekkers in de blokker regelmatig opwinden, zodat ze allemaal op dezelfde tijd afgingen
    * van die rookbommetjes gooien vanuit een boom tijdens bruiloften... heel erg sneu achteraf... maar we vonden het toen heel grappig
    * poep in de brievenbus doen, gewikkeld in kranten

tja en nog veel meer :D:D:D

wat had ik altijd een lol ;););)

11. draga

draga Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Verder als belletje lellen en raampje tikken kwam ik niet,haha.
    Was zo'n lief kind.
    Heb wel met een vriendin het gepresteerd om de hele klas na te laten komen. We zouden allemaal spijbelen en toen iedereen weg was zijn wij terug gegaan naar de klas dus toen moest de rest nablijven en wij hadden toestemming om te gaan:D gemeen ,he.
    Ze waren er niet kwaad om.

12. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

er blijft me vanalles te binnen schieten, niet zelf gedaan, maar wel medeplichtig (en dus nablijven...) :p

Vuurwerk in de klas afgestoken..:)

13. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Nog eentje!
    Heb een keer met mijn broer poep in de brievenbus gedaan :$
    We prikten met een stokje in een hondedrol, net zo lang tot er genoeg aanzat.
    En dan gooiden we het stokje met poep en al in de brievenbus.
    Ohhhh als ik er nu aan denk...dat ik een brief zou krijgen met poep eraan...jakkes!

14. Nessy

Nessy Fanatiek lid

Feb 27, 2008
    2,309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Mijn zusje had vroeger een pop met rood haar.
    Ik vond hem lelijk en vies.Mijn moeder bleef dat
    ding maar soppen.Ik heb toen eens een rotje in
    het haar van die pop gewikkeld en aangedaan.
    Resultaat was een geblakerde pop waarvan het haar
    recht omhoog stond.Achteraf kunnen mijn zusje
    en ik er erg om lachen maar toen......;)

15. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Wij belden iedere dag smorgens, smiddags en savonds bij dezelfde manden aan en dan natuurlijk wegrennen. Totdat de mevrouw van dat huis ons stond op te wachten achter de deur en mij mee naar binnen sleurde. toen zijn we er maar mee gestopt.

16. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Wegafzettingen anders neer zetten.
    Vervolgens rondjes rijden, en als er een auto aan komt daarachter aan om te kijken hoe hij rijdt. Sta je daar voor een enorme berg zand omdat ze aan het graven zijn.
    Hebben daar heel erg lol om gehad, tot er een auto achter ons aan kwam. Wisten niet hoe snel we weg moesten zijn. :D

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    uhmm genoeg :D

Waar ik nog steeds om kan lachen met vrienden:

Man bij ons in het dorp verzamelde tuinkabouters, op een avond met een drankje teveel op hebben we de tuinkabouters door het hele dorp in andermans tuinen verspreid.

We hebben een keer een partytent over een auto heen gezet, met tuinbankje erbij bloempotten enz ;) vonden we wel gezellig lijken :D

18. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    nou heel veel maar mijn leukste zijn met sneeuw en toen was ik al wat ouder.
    ik heb twee keer een auto begraven in de sneeuw 1 keer een caddy en je kon niets meer zien.

en vorig jaar hadden we een verjaardag van de overburen, wij gingen gelijk met andere overburen weg.
    we hebben toen de hele voordeur dicht gebouwd met sneeuw alleen de bel was nog vrij en je kon ook de deur open zonder dat de sneeuw naar binnen viel, ow wat hebben wij een lol gehad.

rottjes in honden drollen steken of een huis bekogelen met honden poep:D

19. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    ik ga niet alles neerzetten,ik was echt vreselijk vroeger. ik hoop dan ook niet dat mijn kinderen dit gaan doen.

20. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ow ja pijltjes schieten, onze buurvrouw was een weekend weg en had haar slaapkamer raam op de kiep stand.
    zaten we om 12 s' nachts met 24,29,34 en 50 jaar hihi stel kinderen ze had 67 pijltjes gevonden:D

(ow wij wonen in een volksbuurtje en in de zomer zit iedereen hier voor het huis omdat we een tuin van 1,50 bij 3 meter hebben)

Share This Page