Opnieuw melkproductie?!

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Bika, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bika

Bika Niet meer actief

6 maand geleden ben ik bevallen van mijn zoontje. Ik heb nooit bv gegeven ivm medicatie. Het duurde denk ik een maand of 2,5 a 3 voor de melkproductie stopte. Nu sinds enkele dagen begin ik weer opnieuw melk aan te maken. Mijn tepels doen echt zeer en er komt weer melk uit (hele kleine beetjes). Ook passen niet al mijn bh's meer sinds een week of 2, wat wel overeen komt denk ik met dat er weer melkproductie is.

Is dit normaal?

2. Teddy

Teddy Bekend lid

20 okt 2011
    695
    0
    0
    Kan het zijn dat je je borsten de laatste dagen extra gestimuleerd hebt (bijvoorbeeld tijdens de seks)? Dat kan er voor zorgen dat je borsten ineens toch weer melk gaan maken.

Wat voor medicatie gebruik je? Het kan zijn dat die ook zorgt voor melkproductie.

3. Bika

Bika Niet meer actief

Nee, laatste dagen geen seks gehad. Ook geen stimulatie op een andere manier.

Ik gebruik medicatie waar ik al heel erg lang aan zit, en sowieso al vanaf zijn geboorte, dagelijks:

xyzal
    singulair
    aerius
    qvar
    foradil
    pantoprazol
    en de pil, maar dat lijkt me stug dat het daar door komt

Maar dat vind ik eigenlijk ook van de andere medicatie, dan zou de melkproductie toch nooit gestopt moeten zijn als die er zo op inspeelt?

Deel Deze Pagina