Haantjes gedrag of niet normaal meer?

Discussion in 'De lounge' started by Kaala, Jul 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Vind dat je daar gerust melding over kan maken of het geintjes zijn (mag ik toch wel hopen) zal mij aan mn r**t roesten...zulke geintjes maak je gewoon niet.

2. Pimkey

Pimkey Bekend lid

Jan 1, 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat er in groepjes mannen die zich onder elkaar wanen af en toe een vrouwonvriendelijke grap gemaakt wordt, het zij zo. Maar als ze over de vrouwelijke collega's praten in combinatie met verkrachting is dat absurd! Zijn ze nou helemaal....

Ze hebben zelf ook vast een moeder, zus, vrouw of vriendin. Een beetje respect mag wel.

3. Mamske

Mamske Bekend lid

Feb 5, 2014
    757
    20
    18
    Female
    Draagconsulente
    Ik zou ook zeker melding maken. Dit soort achterlijke opmerkingen maken dat je je als vrouw minder veilig voelt op je werk, of ze het nu menen of (duidelijk) niet. En dat is reden om te melden.

Ze zullen er echt niet om ontslagen worden, ze worden hooguit aangesproken op hun gedrag. En zo niet, dan is er in ieder geval een melding. In het ergste geval: mocht één van die gasten vervolgens wel iemand blijken te zijn die van mening is dat hij bepaald hoe ver hij mag gaan bij een vrouw in plaats van de vrouw zelf, dan is dat de tweede melding van onbehoorlijk gedrag in plaats van de eerste.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zou er niks van ge zegt hebben. Misschien wel het woord verkrachting. Ga er van uit dat het stoere taal is. Haantjes gedrag dus. Mannen onder elkaar kunnen dit soort taal er uitslaan. Leuk nee. Ik ben vrij makkelijk. Ene oor in andere uit.

Share This Page