Ik gebruik wel eens casting sunkiss helpt van L'Oréal. Dat smeer je in handdoekdroog haar en was je niet uit. Ik weet zo alleen niet wat er allemaal in zit, vast ook wel troep
Ik zou blondspray echt afraden. Ik heb het vroeger wel eens gebruikt maar het stinkt verschrikkelijk en dat komt door die chemische troep die erin zit. Het is bij mij een keer flink fout uitgepakt (haar brak gewoon af en hele rare gele kleur) en sindsdien nooit weer gebruikt! Zilvershampoo zou ik ook nooit iemand aanraden, want dat maakt je haar dus echt grijzer ipv blond (als het niet supergeel is). En zelfs toen mijn haar geel was, werd het na 1 keer zilvershampoo paars. Dus nee, ik zou gewoon naar de kapper gaan: allerveiligste oplossing!
Blondspray heb ik ook veel gebruikt. Ik sprayde dan van biven naar beneden in mijn korte haar. Een klein stukje verder deed ik dat ook weer tot ik om en om alles gehad had. En dat dan een aantal keren (in de week?). Drogen met de föhn of in de zon en het wordt echt wel blonder op mijn blonde haar. Ook wel eens wat geler, dan gebruikte ik weer zilvershampoo. Haha! Maar nu toch altijd kleuring. Tegenwoordig gebruik k altijd L'Oréal preference en dan geloof ik 9.2. De licht blonde kleur. Die komt eigenlijk altijd goed uit bij mij en is met regelmaat in de aanbieding...!
Deze heb ik ook wel eens gebruikt en was ik erg tevreden over. Effect was bij mij een beetje vergelijkbaar met haarkleur in de winter naar haarkleur eind zomer, maar dan in een nachtje zeg maar. Moet zeggen dat ik het wel even spannend vond omdat je het niet direct uitwast (je smeert het in en laat je haar drogen, pas de volgende dag weer wassen) maar pakte dus heel goed uit en niet geheel onbelangrijk het droogt mijn haar niet uit (en ik heb echt heel fijn haar wat al breekt als je erop blaast )
Blondspray inderdaad niet gebruiken. Dat oxideert gewoon door, ook na meerdere malen afzuren. Een tijdelijke lichte kleuring bestaat niet. Niet in de vorm van moussse, niet in spoeling. Je zal echt met verf in de weer moeten wil je blond krijgen.
1. Met een kleurspoeling kun je niet lichter kleuren. Dit kan alleen wanneer je waterstofperoxide toevoegt, wanneer dit het geval is spreken we dus niet meer van een spoeling. Dus is her niet meer uitwassen. 2.Als je het gaat verven kun je het niet zomaar uitwassen want je haalt het pigment uit je haar als je lichter verft. 3.Blondspray...tja het is eigenlijk gewoon peroxide wat je erop spuit dus ik zou het je zeker afraden. Ik zou je zeker aanraden om naar een kapper te gaan, en bv een paar high lights te laten zetten. Dan wordt het mooi natuurlijk lichter.
Na elke keer wassen je haar spoelen met sterke kamillethee. En eventueel sterke kamillethee in verstuiver doen en na het wassen of voor het fohnen op je haar sprayen. Is een heel natuurlijke manier van haar blond houden zonder het haar te beschadigen.
Ik heb hetzelfde "probleem". Ik laat nu 1 a 2 keer per jaar bij de kapper folies erin zetten. De uitgroei zie je bij mij gelukkig niet (krullen). Vaker vind ik te duur en dan wordt je haar ook net stro, zo gaat het perfect eigenlijk.