Wie heeft er nog meer problemen mee? Ik probeer te bellen over onze kinderopvangtoeslag dus ik bel op en dan krijg ik te horen: "al onze medewerkers zijn in gesprek, probeert u het later nog eens, de verbinding word verbroken" Hoppaaa, je ligt eruit! Dit heb ik al de hele ochtend en ik wil ze toch echt even spreken! Wie heeft dit nog meer?
Dan is het te druk dus.. Later weer proberen. Deze tijd is het vaak erg druk. En nu vooral met die veranderingen allemaal.
ik denk dat vandaag heel veel mensen bellen waar hun toeslagen blijven en als de wachttijd dan te lang is wordt de verbinding verbroken .
ohw haha ok nou vanavond nogmaals proberen dan! Dit heb ik trouwens nog nooit gehad hoor! En heb ivm een oude fout (door mijzelf) best vaak met ze aan de foon gehangen dit jaar! maaarjaaaa, geduld is een schone zaak!
Ik had het maandag ook, toen ik wat later belde kreeg ik ze gelukkig wel aan de lijn maar toen was er een wachttijd van 5 minuten. Dat ze de verbinding verbreken is gewoon een trucje om de callcenter cijfers goed te houden. Anders krijg je super lange wachttijden en gemiste oproepen enzo
Dom truucje dan, ik bepaal veel liever zelf of ik 20 min in de wacht sta of dat ik later terug bel. Ik ben net bevallen, vergeet soms mn hoofd nog als deze niet vast zat aan mn romp... Ben dus uiteraard ook weer vergeten te bellen, toen ik erachter kwam waren ze al dicht Vandaag maar gebeld dus hahaha.